چگونه منوی استارت را آبرومندانه به «ویندوز 8» خود بازگردانیم!
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

ویندوز ۸ به تازگی عرضه شده! این ویندوز فوق‌العاده است! امکانات و قابلیت‌های این ویندوز فوق‌العاده هستند، اما برخی اعتقاد دارند این ویندوز یک مشکل بزرگ نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد، آن هم نبود منوی استارت است. این موضوع باعث شده تا برخی شرکت‌ها خودشان دست به کار شده و در محصولاتشان منوی استارت را قرار دهند اما این موضوع فراگیر نیست و همچنان کاربران عادی از این منو محروم هستند.

در عین حال خوشبختانه برنامه‌های زیادی برای بازگرداندن این منو وجود دارد که در این مقاله سه تا از این برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم!

استارت ۸ مناسب برای ویندوز ۸

استارت ۸ محبوبترین و بهترین برنامه برای بازگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ است، شما با پرداخت ۵ دلار می‌توانید تم تخت ویندوز ۸ را از بین ببرید و منوی استارت ویندوز ۸ را مانند ویندوز ۷ کمی انحنا دهید! شما همچنین می‌توانید نسخه‌ی کوچکی از منوی استارت را در صفحه آغازین ویندوز داشته باشید.

استارت ۸ فوق‌العاده قابل انعطاف و تغییر است و می‌توانید آن را هر طوری که خواستید شخصی‌سازی کنید، شما همچنین می‌توانید سایز آیکون‌ها را تغییر دهید و همچنین بر قرارگیری برنامه‌ها در منوی استارت نظارت داشته باشید. همچنین می‌توانید بعضی امکانات خاص ویندوز ۸ مانند نوار Charms را غیرفعال کنید که البته شخصا آن را دوست دارم. شما حتی می‌توانید ویندوز ۸ را به حالت دسکتاپ ببرید.

در یک جلمه می‌توان گفت که این برنامه همه‌کاره است و همه نیاز های شما را برآورده می‌کند.

برای دانلود این برنامه به اینجا بروید.

Classic Shell فوق‌العاده قابل تغییر است!

اگر فقط به داشتن منو استارت بسنده نمی‌کنید و می‌خواهید منوی استارت خود را هرگونه که دوست دارید شخصی‌سازی کرده و در آن تغییر ایجاد کنید، Classic Shell بهترین انتخاب برای شماست. منوی استارت این برنامه به صورت پیش‌فرض شبیه ویندوز ایکس‌پی است اما شما می‌توانید آن را شبیه به ویندوز ۷ کنید.

با مراجعه به تنظیمات برنامه به راحتی می‌توانید هر قسمتی از منوی استارت را که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید، از باز شدن منوی استارت با کدام آیکون گرفته تا نمایش آیکون برنامه‌های خاص، شکل آیکون‌ها چگونه باشد، باکس جستجو به دنبال چه چیزی بگردد، چه فونت‌هایی نمایش داده شوند و قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر. اگر شما بدنبال یک برنامه فوق‌العاده و مجانی هستید این برنامه متن باز مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

با Classic Shell شما می‌توانید صفحه‌ی آغازین و استارت ویندوز را از بین ببرید و همچنین مانع اجرای بعضی برنامه‌ها مانند ویندوز اکسپلورر، اینترنت اکسپلرورر و برنامه‌های دیگر شوید. همچنین می‌توانید چندین قابلیت از ویندوز ایکس‌پی را نیز وارد ویندوز ۸ کنید!

برای دانلود این برنامه به اینجا بروید.

StartMenu8 به سادگی هر چه تمام‌تر

اگر نمی‌توانید از دو برنامه بالا به دلیل پیچیدگی نسبی آنها استفاده کنید، من به شما استارت منو ۸ را پیشنهاد می‌کنم. استفاده از این برنامه بسیار ساده است، شما برنامه را نصب آنرا اجرا می‌کنید و دوباره منوی استارت شما بازمی‌گردد. البته خیلی نمی‌توان به این برنامه منوی استارت گفت و بیشتر شبیه یک افزونه ساده است و کمی ممکن است برای شما غریبه باشد.(به عنوان مثال دکمه‌ای به عنوان Send Feedback را در منوی خود جای داده که خیلی جالب نیست.) اما در هر صورت کار خود را خیلی آسان انجام می‌دهد.

شما در ابتدای آغاز ویندوز دکمه استارت را فشار می‌دهید و منوی برای شما نمایش داده می‌شود، این آپشن بسیار خوب و ساده است و نیازهای روزانه شما را برطرف می‌کند.

برای دانلود این برنامه به اینجا بروید.

حرف آخر:

در بین تمامی این برنامه‌ها، برنامه محبوب من استارت ۸ است، البته بقیه برنامه‌ها نیز بسیار خوب هستند. ناگفته نماند که شما می‌توانید با کمی گشت‌وگذار در وب برنامه‌های بسیار دیگری نیز در این مورد بیابید اما این سه بهترین آنها هستند. بهتر است خودتان هم این سه برنامه را امتحان کنید و گزینه‌ی مناسب خود را انتخاب کنید.

Source: LifeHacker



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 666
بازدید کل : 57564
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم