Accer Iconia B1 یک تبلت ارزان قیمت با اندروید جلی بین
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

امروزه تبلت ها توانسته اند بازار خوبی برای خود دست و پا کنند، در این میان تبلت های ارزان قیمت نیز بازار مخصوص به خود را دارند. شرکت های بزرگی همچون گوگل و آمازون به خوبی توانسته اند با محصولات کیندل فایر و نکسوس ۷ به این بازار رونق ببخشند. البته شرکت ایسر نیز با محصول Iconia a110 به این بازار چشم دوخته بود اما ویژگی هایش در سایه محصولی چون نکسوس ۷ هرگز به چشم نیامد.

گویا ایسر قصد دارد باز هم به این بازار حمله کند و سلاحش هم تبلت جدید اندروییدی خود با نام Iconia B1 است. این تبلت که که از اندروید نسخه ۴٫۱ بهره می برد یک تبلت ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است و از یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و گرافیک PowerVR SGX531 به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه جانبی رم جهت پردازش استفاده می کند.

حافظه داخلی ۸ گیگابایت بوده که به همراه کارت خوان می توان تا ۳۲ گیگابایت دیگر هم به آن اضافه نمود. از امکانات ارتباطی نیز می توان به بلوتوث، وای فای و حتی موبایل دیتا اشاره کرد اما از دوربین خبری نیست. هرچند که این تبلت از لحاظ ویژگی ها نسبت به تبلت a110 افت کرده است اما شایعات از قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار خبر می دهند که یک قیمت کاملا” رقابتی به شمار می آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 655
بازدید کل : 57553
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم