معرفی نرم افزار رایگان کاربردی برای ویندوز2
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

 

16. LibreOffice

وجود برنامه آفیس روی هر کامپیوتر، یکی از نکات مهمی است که شاید درجه اهمیت آفیس را از سایر برنامه ها متمایز کند. هرچند که مایکروسافت آفیس برنامه بسیار پرقدرتی است اما هزینه ای که برای آن باید بپردازید شاید  یکی از عواملی باشد که به دنبال برنامه جایگزین رایگان برای آن باشید. LibreOffice یکی از برنامه های قدرتمند و در عین حال رایگان این حوزه است. لیبرآفیس از تمامی فرمت های فایل های نسخه های مختلف آفیس پشتیبانی می کند و نگران انتقال فایل های خود از آفیس به این برنامه نباشید.

17. TreeSize Free

ویندوز اکسپلورر ویندوز هر چند خوب و قدرتمند است، اما گاهی اوقات محدودیت هایی که دارد، باعث می شود تا به یک جایگزین برای آن فکر کنید. برنامه TreeSize Free قدرت شما را در کنترل و مدیریت هارد دیسکتان افزایش داده و با نمایش سایز هر فایل در کنار اسم آن، به شما نشان می دهد که هر فایل چه مقدار فضا اشغال کرده است. با دسترسی راحت به نوار ابزار این برنامه می توانید واحدهای مختلف برای نمایش مقدار فضای اشغال شده از سوی هر برنامه را تعیین کنید. 

18. Google Chrome

قدرت گوگل در دنیای وب انکارناپذیر است. گوگل با عرضه مرورگر قدرتمند خویش، علاوه بر حضور قدرتمند در دنیای جستجو، پا در عرصه مرورگرها نیز گذاشت و خیلی زود جای خود را در این فضا باز کرد. یک ظاهر ساده در کنار افزونه های قدرتمند و سرعت بارگذاری بالای صفحات، این امکان را برای کاربر فراهم کرده است که دنیای وب را با قدرت بیشتری مرور کند.

19. Mozilla Firefox

روباه آتشین، محبوبترین مرورگر سال های نه چندان دور، یکی از قدرتمندترین مرورگرهای موجود در بازار است. قدرت و سرعت به علاوه افزونه های قدرتمند از دلایل محبوبیت این مرورگر میان کاربران است.

20. AVG Free

برنامه های ضدویروس مختلف و رایگان زیادی برای ویندوز وجود دارند که یکی از قدرتمندهای این حوزه، AVG است. یکی از قابلیت های خوب AVG  قسمت  real-time protection آن است که دارای قابلیت تشخیص خیلی خوب ویروس هاست. بروز رسانی اتوماتیک و سبک از قابلیت های دیگر این ضدویروس است. 

21. avast Free

همینطور که در بخش قبلی گفته شد، علاوه بر AVG آنتی ویروس های دیگری نیز در این حوزه به رایگان فعالیت می کنند. یکی از برنامه های خوب دیگر Avast است. Avast نیز قابلیت تشخیص ویروس، بدافزار و جاسوس افزارها را داشته و به خوبی می تواند آنها را تشخیص دهد.

22. Microsoft Security Essentials

یکی از بهترین محصولات مایکروسافت که حتی منتقدین آن را نیز به تمجید از آن واداشته است، برنامه Microsoft Security Essentials است. این برنامه رایگان با حجم کم و سرعت خوب قادر است تهدیدات مختلف روی کامپیوتر را تشخیص دهد. یکی از دلایلی که در موفقیت این برنامه می توان از آن یاد کرد تیم نویسنده آن است. این تیم در واقع همان تیمی است که ویندوز را طراحی و پیاده سازی کرده است.

23. Blender

اگر شما هم به حوزه طراحی تصاویر سه بعدی و حتی انیمیشن های سه بعدی علاقه مند باشید حتما نام برنامه قدرتمند مایا را شنیده اید. برنامه Blender نسخه رایگان و در عین حال قدرتمند این رقیب است. البته این برنام هم همانند مایا دارای منوهای بسیار گیج کننده ای برای کاربر تازه کار است و کمی کار کردن با آند در ابتدا سخت و زمان گیر است.

24. VLC media player

برای اینکه در ویندوز بتوانید فابل های ویدئویی با فرمت های مختلف را ببینید احتیاج به کدک های مختلف دارید. اما برنامه  VLC  شما را از نصب این کدک ها راحت کرده و اکثر فرمت ها را پخش می کند. این برنامه متن باز که بر روی لینوکس هم عرضه می شود قابلیت های مختلف و متعدد زیاد دیگری نیز دارد.

25. Picasa

پیکاسا یک برنامه قدرتمند در مدیریت فایل های تصویری است. این برنامه به شما قدرت می دهد تا فایل های خود را دسته بندی کرده و حتی ویرایش کنید; ویرایش هایی همانند cropping، red eye و مواردی از این قبیل. همچنین با توجه به این که این برنامه متعلق به گوگل است، با برخی برنامه ها و سرویس های دیگر گوگل نیز تعامل خوبی دارد.

26.  Paint.NET

اگر به دنبال یک جایگزین قدرتمند و رایگان برای فوتوشاپ می گردید، یکی از بهترین پیشنهادها همین برنامه است. برنامه ای ساده و سبک ولی قدرتمند. این برنامه از فرمت های مختلف فایل های تصویری پشتیبانی کرده و قابلیت های دیگری همچون لایه بندی و تصحیح رنگ را همچون فوتوشاپ دارا است.

27. imgBurn

اگر مایل هستید که از دی وی دی های خود فایل isoتهیه کنید و یا فایل های isoخود را روی دی وی دی یا سی دی رایت کنید، برنامه imgBurn  برنامه ای قدرتمند است که برای  این منظور کار شما را راحت می کند. برنامه ای ساده و در عین حال کارا و قدرتمند.

28.CDBurnerXP

ساخت سی دی، دی وی دی و دیسک های بلوری و حتی تهیه HD-DVD، از خواسته هایی است که کاربران کامپیوتر زیاد با آن سر و کار دارند. برنامه CDBurnerXPمی تواند این قابلیت ها را به رایگان در اختیارتان بگذارد. همچنین ساخت دیسک از روی فایل های isoنیز از دیگر قابلیت های این برنامه ساده ولی خوب است.

29.Freemake Video Converter

این برنامه به شما اجازه می دهد تا با پشتیبانی از 100 فرمت مختلف برای دستگاه های مختلف ویدئوهای خود را آماده سازید. این برنامه ویدئوهای شما را برای پخش در آیپد یا آیپاد و همچنین دستگاه های اندرویدی آماده می سازد. همچنین قادر خواهید بود تا فابل های ویدئویی مورد نظرتان را از سایت های پخ ویدئویی مانند یوتیوب توسط این برنامه دانلود کنید.

30. FileZilla

Filezilla یک کلاینت قدرتمند برای کار با FTP است. این برنامه متن باز و رایگان به شما اجازه اتصال و مدیریت فایل هایتان را بر روی وب سرور می دهد. قابلیت ذخیره کردن ایمن نام کاربری و همچنین قابلیت drag-and-drop فایل ها و مدیریت آسان فایل ها از قابلیت های مهم و خوب این برنامه است. یکی از نکات مهم این برنامه قابلیت ادامه آپلود/دانلود فایل در صورت قطع شدن اتصالتان به اینترنت یا وب سرور است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 57587
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم