بررسی پنج دلیلی که شما باید به جمع دارندگان ویندوز ۸ بپیوندید
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

در حالی که طبق آمار منتشره در حال حاضر حدود ۱% از کاربران از ویندوز ۸ مایکروسافت استفاده میکنند ، هنوز عده ای در این فکر هستند که آیا از همان سیستم عامل قبلی خود استفاده کنند یا به سیستم عامل جدید مهاجرت کنند ؟؟


۱- راه اندازی سریع : طبق آزمایشاتی که روی یک کامپیوتر با ویندوز۸ به عمل آمده می توانیم به جرأت بگیم که تقریبا دوبرابر سرعت راه اندازی ویندوز۸ بیشتر از ویندوز۷ با همان سیستم میباشد.حتی در مقایسه با جدیدترین سیستم عامل مک نیز ویندوز۸ پیروز از میدان بیرون آمده است.
۲- دنیایی از برنامه : ویندوز۸ دنیایی از برنامه های متنوع و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که نیازهای هر نوع کاربری با هر سلیقه ای را می تواند برآورده کند.چیزی که در ویندوز۷ وبسیاری از سیستم عامل های دیگر تقریبا غیرممکن بود.
۳- ترکیب SkyDrive با ویندوز۸ :سرویس Cloud مایکروسافت راه خود را در بین کاربران باز کرده ,راهی بیشتر از صرفا یک ذخیره آنلاین.
۴- امنیت بهتر والبته آپدیت بدون اجازه کمتر: شبکه PC Magazine این نسخه از ویندوز را ایمن ترین نسخه ویندوز مایکروسافت تا کنون دانسته است .
۵- کسب رتبه اول در Touch Input : این نسخه از ویندوز از یک سیستم Touch پیشرفته برخوردار است به طوری که گاهی اوقات از گوشی های آیپد آپل نیز پیشی گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 57605
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم