نسل بعدی بوگاتی ویرون با شتاب صفر تا صد ۱٫۸ ثانیه!
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

شایعات در مورد نسل بعدی بوگاتی ویرون به شدت داغ است و حالا اخبار اعجاب‌آوری از نسل بعدی این هیولای سوپر اسپرت به گوش می‌رسد.

جنس شولنبرگ مهندس ارشد شرکت بوگاتی در این مورد می‌گوید:”ما در حال کار بر روی نسل بعدی این خودرو فوق‌العاده هستیم و البته برای ما چالش بزرگ همان کاهش وزن است  و ما به دنبال برخی از فن‌آوری‌های باورنکردنی مانند چرخ‌هایی هستیم که به طور کامل از فیبرکربن! ساخته خواهند شد و به بحث سوخت هیبریدی نیز بسیار بیشتر توجه خواهیم کرد”.

اگر آسیاب شایعات درست فعالیت کرده باشد این خودرو دارای قدرت پیشرانه ۱۶۰۰ اسب بخار و حداکثر سرعت بالای ۲۹۰ مایل در ساعت به همراه شتاب صفر تا صد در فقط ۱٫۸ ثانیه خواهد بود .

در ضمن این خودرو دارای یک سیستم ترکیبی از خودرو آینده پورشه یعنی سوپراسپرت اسپایدر ۹۱۸ است و البته تنا مشکل بوگاتی ویرون در این میان وزن اضافه است که خوب مهندسان این شرکت به سختی در حال مرتفع کردن این مشکل هستند.

طبق همین شایعات این خودرو دارای یک موترو غول آسای ۸٫۰ لیتری و موتور چهار توربو w16 است که در مجموع این خودرو دارای توانایی جابجایی ۹٫۶ لیتر سوخت خواهد بود.

به احتمال فراوان این خودرو در نمایشگاه سال آینده فرانکفورت رونمایی خواهد شد و شاید کمی‌بیش تر از یکسال برای تماشای این هیولای خیابان باید منتظر بمانیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 57563
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم