آیا Brutus نسل جدید موتورسیکلت است!
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

الساندرو تارتارینی پسر بنیانگذار  Italjet یعنی لئوپولدتارتارینی یک موتور سیکلت مفهومی‌طراحی کرده است که طبق ادعای این شرکت نسل بعدی موتور سیکلت‌ها است.

الساندرو تارتارینی در نمایشگاه eicma برزیل از این موتورسیکلت مفهومی‌رونمایی کرد.

این موتور سیکلت که Brutus نام گرفته است که البته نباید با شرکت موتورسیکلت سازی الکتریکی بروتوس اشتباه گرفته شود در کلاس موتورسیکلت‌های شاسی‌بلند ثبت شده است و دارای مشخصات فنی همچون موتور تک‌سیلندر با قدرت پیشرانه ۴۵ اسب بخار، DOHC، چهار سوپاپ ۷۵۰ سی سی است که در ضمن دارای سیستم ترزیق سوخت الکترونیکی است و دارای امکاناتی همچون سیستم دو سرعته CVT  به همراه سیستم دنده معکوس اختیاری است.

هنوز الساندرو از وزن این موتورسیکلت موردی را اعلام نکرده ولی بر طبق اخبار این موتورسیکلت باید دارای وزنی معادل ۲۲۰ کیلوگرم یا همان ۴۸۵ پوند باشد که بدین ترتیب وزن این موتورسیکلت را در کنار موتورهای ۱۰۰۰ سی‌سی مانند بی.ام.دبلیو ۱۲۰۰ GSو دوکاتی Multistrada قرار می‌دهد.

در حال حاضر برخی نکات قابل توجه برای این موتورسیکلت وجود دارد و بر طبق ادعای این شرکت، موتور سیکلت مذکور در جاده‌های خاکی هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت  که در کنار آن برای استفاده روزانه طراحی شده ولی به نظر می‌رسد برای استفاده روزانه بیش از حد سنگین است.

تفاوت بارز دیگر در رینگ و لاستیک این دستگاه است که دارای لاستیک‌های پهن ۶ اینچی در جلو و هفت اینچی پهن در عقب است که به طور معمول ما را به یاد لاستیک‌های اسپرت می‌اندازد  که خوب در شرایطی مانند برف، شن و یا ماسه عمیق این لاستیک‌های بالون مانند بسیار مفید خواهند بود ولی در شرایط عادی این کشش بسیار زیاد لاستیک‌ها ممکن است باعث عدم تعادل در موتورسیکلت و نارضایتی رانندگان شود.

به هر حال بعد از یک بررسی کلی به این نتیجه می‌رسیم که الساندرو تفکر و کوشش کافی برای ایجاد یک موتورسیکلت ماندگار را انجام نداده است.

به هر حال Brutus با طیف وسیعی از لوازم جانبی و افزودنی‌های سفارشی در دسترس خواهد بود و البته زمان و استقبال از این محصول مشخص خواهد کرد که آیا Brutus یک سبک جدید از موتور سیکلت است یا خیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 57567
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم