شایعات در مورد یک آئودی با مصرف سوخت فوق‌العاده
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

گفته می‌شود یکی از آخرین پروژه‌های داخلی خودروساز آلمانی خودرویی به نام “خودرو یک لیتر” است که دارای مصرف سوخت اعجاب آور ۲۸۲ مایل در هر گالن است.

البته این اعداد و ارقام در EPA  تخمین زده میشود که اغلب ارقام اعلام شده خوش بینانه نیست و به هر حال به نظر میرسد دست پخت جدید آئودی خودرویی بسیار کارآمد از لحاظ مصرف سوخت باشد و بر اساس اخبار بر پلتفرم خودرو A1  استوار خواهد بود.

به هر حال برای خودرویی با این اندازه مصرف سوخت باید صرفه جویی قابل توجهی در وزن آن صورت گرفته باشد  که گفته میشود اجزاء داخلی از قالب‌هایی با ترزیق فیبر کربن که ساخت هر کدام کمتر از ۳ دقیقه به طول می‌انجامد تشکیل شده است که در ضمن دارای ماندگاری بسیار بالاتر از قطعات کنونی خودرو نیز هستند.

مدیر تجاری آئودی ولفانگ درامر در این مورد میگوید:”وزن نکته اصلی در مورد این خودرو نیست و البته نکات بسیار مهمتری نیز در مورد این خودرو وجود دارد که البته هنوز از اسرار آئودی به شمار میروند و اعلام نخواهد شد اما قرار است تا یک سیستم الکتریکی نیز به کمک این خودرو بیاید و همین نشان میدهد که وزن کم تنها موضوع مهم در مورد این خودرو نیست”.

به هر حال این خودرو که به طور یقین دارای سیستم سوخت هیبریدی خواهد بود در زمانی که خودرو در حال حرکت است و احتیاج به حداقل قدرت دارد از سیستم پیشرانه الکتریکی نیز استفاده میکند که به خودی خود به مصرف سوخت اقتصادی سوخت نیز کمک فراوانی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 677
بازدید کل : 57575
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم