۵۰۰ روز فرصت باقی مانده برای ۵۰۰ میلیون کاربر ویندوز ایکس پی
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

هم اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از سیستم عامل ویندوز ایکس پی استقاده می کنند. و از امروز ۵۰۰ روز تا پایان پشتیبانی رسمی اعلام شده برای این سیستم عامل باقی مانده است.

در نتیجه کاربران این سیستم عامل برای انتخاب یک سیستم عامل جدید فقط ۵۰۰ روز فرصت دارند و از آن تاریخ دیگر به روز رسانی های امنیتی و فنی برای آن منتشر نخواهد شد. این به این معنی است که پایان عمر ویندوز ایکس پی نزدیک است و این موضوع سبب یک موج جدید مهاجرت به سیستم عامل های جدید تر خواهد شد.

بسیاری از این کاربران به سیستم عامل ویندوز 7 و یا 8 مهاجرت خواهند کرد و ممکن است برخی دیگر هم سیستم عامل های لینوکس یا مک را انتخاب کنند. در کنار آن می توان پیش بینی کرد تعدادی از این کامپیوترها همچنان با ویندوز ایکس پی به کارشان ادامه دهند و البته در خطر انواع بدافزارها قرار بگیرند. کامپیوترهایی که بیشتر توسط کاربران کمتر مطلع مورد استفاده قرار می گیرد.

ویندوز ایکس پی در سال ۲۰۰۱ یعنی ۱۱ سال پیش وارد بازار شد. سیستم عاملی که هنوز به طور گسترده محبوب کاربران است. اما شاید دیگر زمان اش رسیده که با آن خداحافظی کنیم و سراغ نسخه های جدیدتر برویم. با این کار برنامه نویس های وب هم خوشحال می شوند که قرار است تا چند ماه دیگر از دست اینترنت اکسپلورر نسخه 6.0 راحت شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 662
بازدید کل : 57560
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم