احتمال معرفی گلکسی اس ۴ در اسفند امسال
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

 

در حالی که پرچمدار جدید سامسونگ هنوز هم در حال رکورد شکنی و جلب نظر مشتریان جدیدی در بازار تلفن‌های هوشمند است، شایعات خبر از معرفی مدل بعدی سری اس این شرکت تا ۴ ماه آینده را می‌دهند. بر اساس اخبار منتشر شده می‌تواند امید داشت گلکسی اس ۴ سامسونگ در اوایل ماه اسفند امسال (فوریه ۲۰۱۳) معرفی شود.

galaxy-s32.jpg

از مشخصاتی که در حال حاضر برای مدل بعدی گلکسی اس اعلام شده است، می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 5450، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۴.۹۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرده.

ماه‌ها پیش نیز شایعات خبر از عرضه گلکسی نوت ۲ با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را داده بودند اما بعد، سامسونگ به دلیل محدودیت سونی در عرضه این سنسور، تصمیم به استفاده از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در این گوشی/تبلت گرفت.

از طرفی، در حال حاضر نیز خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی گوشی‌ای با نمایشگر فول اچ‌دی از سوی سامسونگ در نمایشگاه CES 2013 به گوش می‌رسد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۴ را در نمایشگاه بعدی MWC معرفی کند و در صورت صحت این خبر، باید تا اواخر ماه فوریه آینده و برگزاری این رویداد، منتظر بمانیم. البته خبرهایی هم درباره رد این تاریخ از سوی سامسونگ منتشر شده است در حال حاضر همه چیز در حد شایعه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 655
بازدید کل : 57553
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم