۷ روش برای سریع‌تر کردن جی‌میل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

جی‌میل یکی از ابزارهای بسیار پر استفاده اینترنتی است. آمار استفاده از این ابزار به حدی زیاد است که آن‌را تبدیل به برترین سرویس دنده اینترنتی در جهان کرده است. اما گاهی سرعت این سرویس بسیار کند و آزار دهنده می‌شود. در این نوشته شما را با ۷ تکنیکی آشنا می‌کنیم که می‌تواند سرعت این سرویس را افزایش دهد. 

۱. lab را غیر فعال کنید.

lab بخشی از جی‌میل است که امکانات جدید ولی نهایی نشده جی‌میل را می‌توان فعال کرده و از آنها استفاده کرد. اگر به این امکانات نیازی ندارید آنها را غیر فعال کنید تا سرعت جی‌میل افزایش یابد. برای اینکار به بخش تنظیمات جی‌میل رفته و از بخش lab هر امکانی را که از آن استفاده نمی‌کنید غیرفعال کنید. 

۲. چت را خاموش کنید.

چت جی‌میل در ستون کناری جی‌میل همیشه در دسترس است و همین باعث کند شدن این سرویس می‌شود.  به بخش تنظیمات رفته و از بخش chat گزینه chat off را انتخاب کرده و تغییرات را ذخیره کنید. 

۳. ۲۵ ایمیل یا کمتر را نمایش دهید.

به بخش عمومی تنظیمات جی‌میل بروید و تعداد ایمیل‌هایی را که در صفحه نمایش داده می‌شود را به ۲۵ یا کمتر از آن کاهش دهید. 

۴. سرویس‌های متصل به جی‌میل‌ را غیرفعال کنید.

می‌توانید به برخی از سرویهای دیگر اجازه دهید که از اطلاعات شما در جی‌میل استفاده کنند. ممکن است به مرور زمان تعداد این سرویسها زیاد شود.به صفحه سرویسها رفته و هر سرویسی را که دیگر نیاز ندارید غیر فعال کنید. 

۵. بررسی مرورگر را غیرفعال کنید.

جی‌میل برای بالا بردن کیفیت سرویس مرورگر مورد استفاده را بررسی می‌کند تا بتواند بر اساس توانایی‌های آن مرورگر سرویس را ارائه دهد. اما گاهی اوقات بررسی مرورگر می‌تواند زمان زیادی تلف کند. برای صرفه‌جویی در زمان می‌توانید عبارت ?nocheckbrowser  را به انتهای آدرس جی‌میل در مرورگر اضافه کنید. 

۶. فیلترها را پاک کنید.

فیلترها ابزارهای بسیار مناسبی هستند که می‌توانند به ساماندهی اینباکس کمک شایانی کنند. اما برای افزایش سرعت توصیه می‌شود آنهایی را که لازم ندارید پاک کنید. 

۷. از قالب پیش‌فرض استفاده کنید.

استفاده از قالب‌های متنوع جی‌میل‌ می‌تواند جالب باشد اما قطعا المانهای گرافیکی می‌توانند سرعت را به شدت کاهش دهند. برای افزایش سرعت از قالب پیش‌فرض استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 725
بازدید کل : 57623
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم