میوه-وسبزی-برای-جوانی-شما
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

 

پوست تان را هرگز فراموش نكنيد. در واقع اين اخطاري است براي آنهايي كه نگران سلامت و زيباييشان هستند و  بايد جدي تلقي شود

در ميان راههاي مختلف، يك راه طبيعي و سالم و البته بدون عواض ميتواند بهترين و مطمئنترين آنها هم باشد. ما ميتوانيم به سادگي با مصرف مداوم و برنامهريزي شده بعضي ميوهها و سبزيها پوستي سالم و براق داشته باشيم. بسياري از پزشكان معتقدند، داشتن پوست سالم نشاندهنده سلامت بدن و البته سبك زندگي درست فرد است. با اين اوصاف است كه با ايجاد تغييراتي كوچك در برنامه غذايي روزانه و اضافهكردن بعضي ميوهها و سبزيها ميتوانيم به داشتن يك پوست صاف و براق اميدوار باشيم. مجله سلامت دكتر هارولد به تازگي فهرستي از بهترين ميوهها و سبزيها براي داشتن پوستي سالم و زيبا منتشر كرده است. نكته جالب توجه درباره اين فهرست آن است كه در آن، ميوهها و سبزيهايي پيشنهاد شدهاند كه در فصل سرما به راحتي در دسترس همه ما قرار دارند. اين فهرست جادويي در واقع شامل 7ميوه و سبزي مختلف است به شما كمك
مي كند.


آناناس

آناناس و آب آن براي تصفيه خون و افزايش كارايي سيستم ايمني بدن، اهميت زيادي دارد. اين ميوه سرشار از ويتامين C است كه بدن ما را در برابر انواع بيماريهاي مقاوم ميكند. همچنين آناناس منبع غني از آنتياكسيدان است و به همين دليل به دفع سموم بدن سرعت ميدهد. همين خواص كافيست تا آناناس را در فهرست موادغذايي لازم براي داشتن پوستي سالم قرار بدهيم.


هم زيبايي، هم ضد سرطان

صرف نظر از ويژگي مهم گوجه فرنگي كه همان آنتي اكسيدان است، اين سبزي داراي حجم قابل توجهي آهن و ويتامين A است كه فاكتورهاي خوبي براي مبارزه با انواع بيماريها حتي سرطان به حساب ميآيند. گوجه فرنگي بهعنوان يك آنتياكسيدان ميتواند كمك زيادي به حفظ شادابي و جوان ماندن پوست بدن بكند. علاوه بر اينها، فراموش نكنيد كه گوجه فرنگي يكي از اجزاي ثابت رژيمهاي غذايي براي كاهش وزن است و ميتواند علاوه بر داشتن پوستي خوب، شما را براي داشتن اندامي متناسب كمك كند.


خنك مي شويد

ميوهاي با خاصيت خنك كنندگي قوي كه البته تاثير زيادي بر كاهش وزن هم دارد. در رژيمهاي مراقب پوستي از خيار بيشتر بهعنوان سفتكننده پوست استفاده ميشود. خيار در واقع يك عامل طبيعي براي خنك و روشن كردن رنگ پوست است. اين در حالي است كه اغلب ما شنيدهايم يا احتمالا بارها از خيار بهعنوان ماسك صورت استفاده كردهايم. ماسك خيار كه در واقع پوست خيار است، ميتواند تاثير خوبي در از بين بردن جوشهاي صورت داشته باشد.


كرم دور چشم طبيعي

اصولا انگور بهعنوان ميوهاي براي تصفيه خون شناخته ميشود. همين ويژگي كافيست تا داشتن پوستي سالم و شاداب را تضمين كند. املاح موجود در انگور باعث ميشود تا خون از سموم مختلف تصفيه شود. اين املاح از طرف ديگر از خشك و تيره شدن پوست جلوگيري ميكنند. نكته جالب توجه درباره انگور اين است كه آب اين ميوه ميتواند براي از بين بردن چين و چروكهاي اطراف چشم مفيد باشد. به اين ترتيب كافيست هر روز كمي آب انگور اطراف چشمتان بماليد تا بعد از مدتي تاثير آن را ببينيد. به دليل تمام اين ويژگيهاست كه بعضي پزشكان معتقدند خوردن انگور مانند تغذيه از منبع جواني است.


براي دفع سموم بدن

اين ميوه پر طرفدار، منبع غني از ويتامين C است كه براي افزايش سطح ايمني بدن و مبارزه با بيماريها لازم است. محتواي ويتامين C موجود در پرتقال همچنين بدن را از انواع سموم و ناخالصيها تصفيه ميكند و به اين ترتيب پوست سالم و شادابتر بهنظر ميرسد. اما اين اتفاق تنها براي لايه بيروني پوست نميافتد. اين فرآيند تصفيه، سلامت تمام لايههاي پوست بدن را تضمين ميكند. پرتقال از طرفي به درمان مشكلاتي مانند خشكي پوست هم كمك ميكند.


به واكسن ضدپيري مجهز شويد

تقريبا ديگر هر كسي هويج را با اين ويژگي ميشناسد، به داشتن حجم بالايي از ويتامين A. اين حجم از ويتامين A ميتواند كمك زيادي به بهبود بينايي بكند. بد نيست بدانيد نوشيدن آب هويج قبل از صبحانه، روش خوبي براي افزايش ايمني بدن است. اين كار در روشهاي مراقب پوستي براي جلوگيري از چروك شدن پوست انجام ميشود. در واقع، هويج حجم قابل توجهي از موادي كه به مواد ضدپيري معروف هستند را در خود دارد. از طرفي هويج داراي ويتامينها و املاحي است كه براي مبارزه با سرطان مفيد هستند.


لوله كشي براي خونرساني

ليمو يكي از اجزاي اصلي سبد ميوه اغلب ما در فصل سرماست. بد نيست بدانيد اين ميوه زمستاني علاوه بر خاصيت ضدسرماخوردگي و افزايش ايمني بدن، ويژگيهاي خوبي براي زيبايي پوست و مو دارد. مصرف ليمو باعث تنظيم فشار و گردش خون منظم ميشود. درست به همين دليل است كه مصرف اين ميوه روند خونرساني به مناطق مختلف پوست و موي سر را تنظيم كرده تا به اين ترتيب خون كافي به پوست و مو برسد. با اين اوصاف است كه ليمو، ميتواند كمك بزرگي داشتن پوستي صاف و سالم باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 645
بازدید کل : 57543
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم