مجله دانلود
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

بازی مبارزه با جنگجویان BULKYPIX – My Brute v1.0.0 برای Symbian^3 Anna Belle

 

در بازی مبارزه ای My Brute شما باید جنگجو مورد نظر خود را ایجاد کنید و با بقیه بازیکنان از سراسر جهان به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. این بازی برای سیستم عامل سیمبیان ۳ و Anna و Bell طراحی و ساخته شده است.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

--------------------------------------------------------------------------

دانلود Screenshot Raptor v1.5.0 – تهیه عکس از صفحه نمایش

 

در این پست هم قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود از محیط کاری خود در سیستم عامل ویندوز تصاویری با کیفیت را تهیه کنند. این ابزار ساده و کم حجم که امکانات نسبتا مناسبی هم دارد Screenshot Raptor نام گرفته است. این ابزار قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی با فرمت های مختلف را داشته و می تواند طبق تایمری که کاربر برایش تعریف می کند از صفحه نمایش عکس های ممتد تهیه کند. همچنین می تواند عکس ها را از محیط های مختلف در نرم افزاری در حال اجرا تهیه کرد ؛ برای کاربران حرفه ای این گزینه می تواند فوق العاده مفید باشد ؛ تهیه عکس به صورت Full Screen هم برای تهیه عکس های کامل می تواند گزینه مهمی باشد.
هماهنگی با نرم افزارهای ویرایش تصاویر ، اضافه شدن در کنار ساعت ویندوز یا همان محل Notification area ، اضافه شدن تصاویر گرفته شده در ClipBoard ویندوز و واسط کاربری جذاب هم از دیگر خصوصیات Screenshot Raptor محسوب می شود.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

------------------------------------------------------------------------------

دانلود لایو والپیپر موبایل ماداگاسکار Madagascar 3 Live Wallpaper HD 1.3

 

Madagascar 3 Live Wallpaper HD 1.3 یک لایو پیپر زیبا برای گوشی های اندروید می باشد. به قطع شما هم جز ان دسته از افرادی هستید که از یکنواخت بودن صفحه موبایل خود راضی نیستید! ما برای شما دوستان عزیز Live Wallpaper ها را پیشنهاد میکنیم . لایو پیپر ها با قرار گیری در Home Screen گوشی شما زیبئی دیگری به محیط انها می بخشند. در این پست ما برای شما عزیزان Madagascar 3 Live Wallpaper HD را اماده کرده ایم. به قطع با انیمیشن زیبای ماداگاسکار آشنائی دارید. شما با استفاده از این لایو پیپیر میتوانید شخصیت های کارتونی این انیمیشن زیبا را در گوشی خود داشته باشید. این لایو پیپر در اندازه های ۴۸۰ x 854 , 480 x 800 , 320 x 480 بود و برای سیستم عامل اندورید نسخه ۲٫۱ بالاتر می باشد.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

---------------------------------------------------------------------------

دانلود برنامه Color Splash Effect Pro 1.0.4 برای اندروید

با استفاده از امکانات و ویژگی های برنامه Color Splash Effect می توانید یک عکس هنری و خلاقانه ایجاد کنید Color Splash Effect به کاربر این اجازه را داده تا با راحت ترین روش روی عکس های خود تغییرات هنرمندانه ایجاد کنید.این نم افزار عکس شما را به طور کامل سیاه و سفید کرده و شما میتوانید به راحتی ه قسمتی از عکس را که دوست دارید به رنگ اولیه بازگردانید و به این صورت جلوه ای خاص و هنری به عکس خود بدهید .نگران اشتباه کردن هم نباشید ، با استفاده از ویژگی undo میتوانید اشتباه خود را اصلاح کنید .

ادامه مطلب و لینک دانلود...

-------------------------------------------------------------------------------

مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع تابستان

 

مجموعه جمع آوری شده ۵۰ والپیپر زیبا با ژانر تابستانی! در این مجموعه والپیپر که موضوعات عکس ها با حال و هوای تابستان و گرم و خشک انتخاب شده اند ، والپیپرها با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و کیفیت بالا آماده دانلود می باشند.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

--------------------------------------------------------------------------------

ساخت اسلایدشوهای فلش ThunderSoft Flash Gallery Creator 1.0.6

 

اگر از جمله کاربران خوب دانلودها هستید که میخواهید گالری عکس با فرمت فلش یا ویدیوی بسازید باید مطلع باشید که با نرم افزارهای حرفه ای این کار امکان پذیر است ، ولی مطمئنا همانند نرم افزار فتوشاپ که خیلی ها از کار با آن عاجز هستند ، هرکسی توانایی ساخت گالری های عکس زیبا را ندارد ضمن اینکه طراحی افکت و قالب های آماده نیز وقت گیر و طاقت فرسا می باشد.

ThunderSoft Flash Gallery Creator نرم افزار ساده و با امکانات است که با استفاده از آن میتوانید به راحتی گالری های عکس به صورت اسلایدشو بسازید و آنها را با فرمت فلش ذخیره و کد قرار دادن آن در صفحه وبسایت را نیز دریافت کنید یا اینکه آن را با فرمت ویدیو ذخیره نمایید. اسلایدشو ساختن در این نرم افزار بسیار ساده است ، کافی است تصاویرتان را انتخاب کنید و سپس اگر میخواهید هنگام نمایش اسلایدشو موزیکی پخش شود ، موزیک را نیز اضافه کنید و سپس به سادگی بیش از ۷۰ قالب آماده در اختیارتان است تا با آن اسلایدشو خودتان را بسازید. این نرم افزار همچنین میتوانید اسلایدشو مخصوص اسکرین سیور با همان محافظ صفحه نمایش را به صورت فایل های exe نیز بسازد.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

--------------------------------------------------------------------------------

ویرایش حرفه ای فایل های صوتی توسط Audacity 2.0.1

 

Audacity یک نرم افزار رایگان و منبع باز می باشد که به منظور ضبط و ویرایش صدا به کار می رود. از جمله قابلیت های آن، ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و … ، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیلنی ازحالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری که این نرم افزار را تبدیل به رقیبی برای نرم افزارهای تجاری هم ردیف خود کرده است.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

---------------------------------------------------------------------------

دانلود ThunderSoft Flash to Video Converter 1.4.0 نرم افزار تبدیل فایل های فلش به فایل های ویدیویی

 

ThunderSoft Flash to Video Converter” ابزاری قدرتمند جهت تبدیل فرمت فایل های فلش می باشد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار قابلیت تبدیل فلش های با فرمت SWF به فرمت های AVI,MPEG,MOV,MKV,WMV را داراست. همچنین از این نرم افزار می توانید برای تبدیل فرمت SWF به فرمت دیگر فلش که با نام FLV معروف است استفاده نمایید.توسط این نرم افزار می توانید بر روی ویدئو های خود Logo یا Watermark قرار دهید تا کسی نتواند ویدئو های شما را به اسم خودش استفاده نماید.علاوه بر این می توانید برای تبدیل فایل SWF به فایل MP4 به گونه ای که در دستگاه های پخش دیجیتال نظیر iPod, iPhone, PSP قابل اجرا باشد استفاده نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

------------------------------------------------------------------------------------

دانلود Any Video Converter Free 3.4.1 نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوها

 

در پست ،نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل فرمت ویدئوها را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. “Any Video Converter” تبدیل کننده ای همه کاره می باشد که از یک رابط کاربری گرافیکی و جذاب بهره می برد و تبدیل فرمت ویدئو ها توسط این نرم افزار از سرعت وکیفیت بالایی برخوردار است.نرم افزار از اکثر فرمت های ویدئویی مانند DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI to MPEG-I, MPEG-I, DVD NTSC, DVD PAL, Flash for Video (FLV), AVI و فیلم های WMV پشتیبانی می کند.این نرم افزار به صورت متن باز و رایگان ارائه گردیده است و کیفیت بسیار بالایی در خروجی دارد.پیش از عمل تبدیل می توانید تنظیمات مختلف ویدئویی را جهت سازگاری با دستگاه های مختلف بر روی ویدئو ها اعمال کنید.همچنین پیش از تبدیل ویدئو ها می توانید در حالت پیش نمایش ویدئو ها را در پلیر داخلی نرم افزار مشاهده کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

-----------------------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل – PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

 

نرم افزارهای فشرده سازی زیادی از سوی شرکتهای مختلف نرم افزاری به بازار عرضه میشود اما تمامی این نرم افزارها در سایه نامهای Winzip و Winrar گم شده اند و کسی به آنها توجه ندارد نرم افزارهای فشرده سازی قدرتمندی نظیر KGB Archiver و یا Monkey Rar که در این بین KGB از قدرت شگفت انگیزی برای فشرده سازی برخوردار است اما در دنیای دانلود در این مطلب قصد دارد که یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای فشرده سازی را به شما معرفی کند

PowerArchiver یکی از برترین نرم افزارهای فشرده سازی محسوب میشود این نرم افزار برنده جایزه بهترین فشرده ساز سال ۲۰۰۴ میباشد، این نرم افزار تقریباً تمامی فورمت های فشرده سازی را پشتیبانی میکند، محیط ساده این نرم افزار کار کردن با آن را بسیار راحت کرده است، PowerArchiver در ایجاد و کار کردن با فایلهای حجیم فشرده هیچگونه محدودیتی ندارد یعنی مثل بعضی از برنامه های فشرده ساز که فقط تا حجم ۲ گیگایابت قادر به فشرده سازی هستند، این برنامه هیچگونه محدودیتی از این لحاظ ندارد.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

-------------------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار تهیه عکس از صفحه نمایش – Screenshot Raptor v1.5.0

 

این ابزار ساده و کم حجم که امکانات نسبتا مناسبی هم دارد Screenshot Raptor نام گرفته است. این ابزار قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی با فرمتهای مختلف را داشته و میتواند طبق تایمری که کاربر برایش تعریف میکند از صفحه نمایش عکسهای ممتد تهیه کند. همچنین میتواند عکسها را از محیط های مختلف در نرم افزاری در حال اجرا تهیه کرد ؛ برای کاربران حرفه ای این گزینه می تواند فوق العاده مفید باشد ؛ تهیه عکس به صورت Full Screen هم برای تهیه عکسهای کامل می تواند گزینه مهمی باشد.
هماهنگی با نرم افزارهای ویرایش تصاویر ، اضافه شدن در کنار ساعت ویندوز یا همان محل Notification area ، اضافه شدن تصاویر گرفته شده در ClipBoard ویندوز و واسط کاربری جذاب هم از دیگر خصوصیات Screenshot Raptor محسوب می شود.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

------------------------------------------------------------------------

گرفتن عکس و گذاشتن افکت بر روی تصاویر توسط FxCamera 2.2 – اندروید

 

با نرم افزار FxCamera خلاقیت خود را به کار اندازید! به کمک نرم افزار رایگان FxCamera می توانید تصاویر با دوربین گوشی خود گرفته و سپس بر روی ان های به گذاشتن افکت بپردازید.همچنین می توانید به کمک این نرم افزار مفید برای گوشی اندرویدی خود عکس های گرفته شده را به سرعت بر روی فیس بوک و توتیتر و دیگر شبکه های اجتماعی قرار دهید.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

-------------------------------------------------------------------------------

افزایش قدرت گرافیک توسط GameBooster root 1.4 – اندروید

 

با کمک نرم افزار GameBooster root 1.4 بازی های با گرافیک بالا را بر روی گوشی های قدیمی خود بدون لگ بازی کنید. این برنامه با تاثیر مثبتی که بر روی کارکرد پردازشگر می گذارد در ۴ مود مختلف کیفیت اجرای بازی های گرافیکی را در گوش بهبود می بخشد.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

--------------------------------------------------------------------

بازی زیبای Gravity Words v2.3

 

Gravity Words بازی جذابی از نوع پازل است. در این بازی زیبا شما باید با حروف انگلیسی که در حال سقوط هستند به میزان هرچه بیشتر و در زمان مشخص، کلمات معنادار بسازید و امتیازتان را افزایش دهید. برای رسیدن به این هدف می توانید از پاداش هایی که در اختیار شما قرار می گیرد نیز بهره ببرید؛ مثلا سرعت سقوط حروف را کم تر کنید و … . این بازی با گیم پلی ساده ی خود می تواند شما را سرگرم سازد و علاوه بر آن راه مناسبی برای تقویت زبان انگلیسی شما باشد. همچنین در این بازی می توانید از طریق اتصال به اینترنت امتیازاتتان را با افراد دیگر مقایسه کنید.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

-------------------------------------------------------------------------------

دسترسی به انجمن های اینترنتی با Tapatalk v2.2.6

 

Tapatalk نرم افزاری برای دسترسی راحت به انجمن ها یا فروم های اینترنتی است. همانطور که می دانید انجمن های اینترنتی دارای بخش های گسترده و حجیمی هستند و اگر بخواهید یک انجمن را با استفاده از مرورگر وب گوشی خود باز کنید و به قسمت های مختلف آن دسترسی داشته باشید، باید چندین و چند بار وارد بخش ها و انجمن شده، در صفحات اسکرول و زوم کنید و حجم ترافیک اینترنت زیاد از دست بدهید تا در نهایت بتوانید به موضوع و پست مورد نظر خود دسترسی داشته باشید یا پست جدید ارسال کنید. این نرم افزار انجمن های اینترنتی را برای استفاده در گوشی کم حجم، سریع، آسان و منعطف می کند و امکان دسترسی به بیش از ۳۵ هزار انجمن مطرح اینترنتی با ۱۳ دسته بندی جداگانه را فراهم می کند. از انجمن هایی با موضوعات بازی و سرگرمی گرفته تا انجمن هایی با موضوعات تخصصی و علمی.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

------------------------------------------------------------------------------------

تغییر صدا با Deluxe Ultra Voice Changer v1.09

 

 

Deluxe Ultra Voice Changer نرم افزاری برای تغییر صدا و اعمال افکت های صوتی به صدای ضبط شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای خود یا هر صدایی را ضبط کرده و سپس انواع افکت های صوتی را روی آن اعمال کنید. برای این کار کافی است دکمه قرمز رنگ نرم افزار را فشرده و برای مدتی شروع به ضبط صدا کنید؛ سپس دکمه توقف را فشار دهید و یکی از افکت ها را انتخاب کرده و صدای ضبط شده را پخش کنید. خواهید دید که صدای ضبط شده شما تغییر خواهد کرد. اگر بلندی صدای ضبط شده کافی نباشد، نرم افزار خود بر اساس افکت انتخاب شده بلندی صدا را تنظیم می کند. با انتخاب دکمه فلاپی هم می توانید افکت ها را به لیست افکت های مورد علاقه خود اضافه کنید.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

------------------------------------------------------------------------------

ضبط مکالمات تلفنی با Call Recorder vPro build 7

Call Recorder نرم افزاری برای ضبط مکالمات تلفنی می باشد. توسط این نرم افزار می توانید تمامی تماس های ورودی و خروجی خود را به راحتی و با کیفیت مطلوب ضبط کنید. نرم افزار امکان تعیین ضبط مکالمات از خط تلفنی یا از میکروفون را دارد و می تواند تنها صدای شما یا تنها صدای طرف مقابل را ضبط کند. نرم افزار به طور خودکار تمامی تماس های برقرار شده را ضبط می کند و شما بعد از اتمام تماس می توانید انتخاب کنید که قصد نگهداری تماس ضبط شده را دارید یا خیر. تنظیمات نرم افزار نیز شامل تعیین منبع صدا، تعیین کانال ضبط و تعیین فرمت و کیفیت ضبط می شوند.

ادامه مطلب و لینک دانلود...

-----------------------------------------------------------------------


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 646
بازدید کل : 57544
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم