اس ام اس های زیبا
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

  

بیــــــــــدار شو ,

  


من همانم که برای بودنم

سالها بی خواب بودی !
 

Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation
  
 
 
ما زمان رو سپری می‌کنیم تا فراموش کنیم
 
زمان چطوری سپری میشه…

 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
کاش می شد زندگی را به زنجیر عقل می کشیدم ،
 
نه زنجیر احساسم !!!

نمی دانم چرا ، عوارضی ذهنم ، مرا خالی از امید کرده...
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
شراب هم...
به مستی ام حسادت می کند...

آنگاه که خمار یک لحظه ...
دیدن " تو " می شوم... !!!
 

Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
هنوز هم نمی دانم چرا

فضای بین ما

بی وزن است؟؟؟؟

یعنی انیشتین بود، می دانست؟
 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
دور نرو

بیا کنار دلم

من غیر از اینها که مینویسم

نوازش هم بلدم...

 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
باید واژه ها را ادب کنم...

یعنی چه که

تاپلک به هم می زنم

چراغ به دست می گیرند

و صفحه را روشن می کنند

از خاطرات تو...!!
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
دیـوارهایی که می سازی

هـر روز و هــر روز

بیشتر می شوند

بنــای بـــی احساس من

آخر من از کجــا

برای این همه دیــوار

پنجــــره پیدا کنمــ ....
 
 
Love Puzzle Piece Hole -
PowerPoint Animation  
 
تو برمی گردی

و زندگی را از جایی که پاره شده

دوباره به هم می دوزیم.

در صندوقِ خاطره ها هنوز

نخ برای بخیه زدن هست!

 
Love Puzzle Piece Hole -
PowerPoint Animation  
 
 
لعنت به نگاهی ؛

که نمیدانی معنایش رفتن است ،

یا ماندن ... !!!
 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
زندگی با تـو رو دوســـت دارم

حتی وقتی ازم ســرد میشی

حتی وقتی بهم حـــق نمیدی

حتی وقتی که نــامرد میشی
 
 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
من از کــــــــــــــــوچ پرندگان اموختم ،

هـــــــــوای رابطه که ســـــــــــــــرد شد ،

باید گذاشت و رفـــــــــــــــــــــــت … !!!!!!
  
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation   
 


 
هستیم و با همیم، به نظر؛

اما خیلی دوریم…

ما آدمها...

به اندازه ی سانت به سانت این کابلهای مسی،

و امواج وایمکس!

و از پروفایل من تا پروفایل تو،

از پیغام من تا چشمهای تو،

از هم دوریم!

 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
 
"خریت"

به ترتیب مخفف حروف اول این مراحله:

"خیـانت دیدن"

"رهـاش نکردن"

"یـار و یاورش بودن"

و در نهایت

"تنهـا موندن" !

 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
آدم بزرگها ديگه فرصت شناختن هيچ چيزی رو ندارند

همه چيزها رو ساخته و آماده مي خرند

ولي چون كسي نيست كه دوست بفروشه

آدمها ديگه دوستي ندارند !!!

شازده کوچولو

 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
 
 
من و باران و خیابان‌های شهر

چه قدم‌زنانِ عاشقانه‌ای!

سپاس‌گزارم بانوی من

اگر نرفته بودی

این شب این‌قدر زیبا نمی‌شد!


 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
زنانه عاشق شو ... 

مردانه از عشقت محافظت کن ...

و کودکانه سالهای سال عشقت را تازه نگهدار ...
 
 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 

 
 
از رابطه های مثلثی ؛

مستطیلی ،

مربعی خسته شدم !

دلم یه رابطه دایره ای می خواد ....

که من دورِ تو بگردم و تو دور من ... !!!
 

 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
 
این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را "کشف" کند

زیبایی هایش را بیرون بکشد

تلخی هایش را صبر کند

آدم های امروز دوستی های کنسروی میخواهند؛

یک کنسرو که فقط درش را باز کنند بعد یک نفر شیرین و مهربان
 
 از تویش بپرد بیرون و هی لبخند بزند و بگوید: حق با توست
 
 
Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  
 
اشتباه می‌کنند , بعضی‌ها که اشتباه نمی‌کنند!
باید راه افتاد،
مثل رودها , که بعضی به دریا می‌رسند 
بعضی هم به دریا نمی‌رسند.

رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد ...

Love Puzzle Piece
Hole - PowerPoint Animation  Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation  Love Puzzle Piece Hole - PowerPoint Animation 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 57568
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم