اس ام اس های زیبا و دلنشین
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
دو گروه از مردان هيچگاه به زندگي عادي باز نخواهند گشت ؛

آنان که به " جنگ " رفته‌اند ،

و آنان که " عاشق " شده‌اند
 
lips kiss impression lipstick animated gif    
من اعتقاد دارم

اندازه دوست داشتن مهم نیست

کیفیتش مهمه:

همیشه یک دونه

دوست داشته باشیم ولی مــــــــــردونه...
 
 
lips kiss impression lipstick animated gif   

کلــــمـات ، 

قــدرت آزار دادن شـــمـا را نـــدارنـــد ! 

مگـــر آنــکه گـــویـــنده ی کــلمــات بـــرایـــتـان ،

بسیــار عــزیــز بـــاشـد !!!
 
lips kiss impression lipstick animated gif  

وقتی تنهـــــایی

به همه چیز و همه کس پنـــــــاه میبری

پخش میشوی در کوچه و خیابان

به جاهایی میروی که نبـــاید بروی

به آدمهایی سلام میکنی که نبــــــــاید ...
 lips kiss impression lipstick animated gif 

دلم یک آدم برفی می خواهد

تا وقتی حرف هایم را شنید

آب شود

نباشد دیگر
 
lips kiss impression lipstick animated gif  

بعضی چیزها را

با "پول پدر" هم نمیشود خرید...!

مثل برگشتن به گذشته های شیرین...
 
lips kiss impression lipstick animated gif   

درست وسط پیشانـــی ات

می شـــود قبله گــاه لبـهــای مــــــن

بـــــــوسه هــایم را همان جــا حواله می کنم
 
lips kiss impression lipstick animated gif  
 

زنهــا هــــرگز نمیگویند تو را دوست دارم

ولی وقتــــی از تو پرسیدند مرا دوست داری

بدان که درون آنها جــــــای گـــــرفته ای . . .
 
 
lips kiss impression lipstick animated gif  

من انتظار تو را می کِشم..

تومرا از انتظارت می کُشی ... !!!

لعنت بر هر چه فتحه و کسره و ضمه ...

 
 lips kiss impression lipstick animated gif 
 

آدم است دیگر ،
 
 گاهی یادش می رود نبضش همانجایی ایستاد که حال با سرعت باد از آنجا می گذرد ...

lips
kiss impression lipstick animated gif  
 
 
دلـم عـجیب تـنگ شُده بـَرای تمام لحظه هـآیی ....
 
که دلـت عـَجیب بـَرایـَم تنگ می شُد ..!

lips kiss impression lipstick animated gif   

خیلی خسته ام...

خسته تر از آنکه بخواهم راجع بهت فکر کنم!

که بودنت را آرزو کنم یا رفتنت را توجیه

lips kiss impression lipstick animated gif   

تـن تـو آهـنگی است.

و تـن من کلمه ای است. که در آن می نـشیند.

تا نـغمه ای در وجود آیـد. 

سروده ی که تـداوم را می تـپد…

lips kiss impression lipstick animated gif  
 

یــه منبــع آرامــش میخوام...
 
یه شونــه

یه کــوه ِ دلخوشی



یه "تو" !!

lips kiss impression lipstick animated gif
  
 

من دچار زدن خویش به دیوار پر از خاطره ام ...

زدن رگ به چه کارم آید ؟!!!

من دچار زدن زخم ِ پیاپی به دل و دست و زبان و همه جانم هستم ...

یک نفر هست که ببندد من ِ معتاد ِ به این کشتن ِ خود را هر دم ؟!!!!

 
lips kiss impression lipstick animated gif  
 

براش بنويس دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد مي برن
 
ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست .
 
گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس
 

lips kiss
impression lipstick animated gif   

گـاهـی بـه تـمـامـی دارایـیـت حـسـودی میـکـنـم

بـه تـخـت خـوابـت . . .

بـه بـالـشـتـی کـه در آغـوش مـیـگـیـری . . .

گـوشـی مـوبـایـل هـمـیـشـه هـمـراهـت . . .

سـویـیـچ مـاشـیـنـت . . .

حـتـی حـلـقـه ی کـه بـا نـام مـ ـن در دسـت داری !

آری مـ ـن . . . حـسـودم . . . !

یـه حـس حـسـادت دوسـت داشـتـنـی . . . !

 
 lips kiss impression lipstick animated gif 
 
کودک خوشحال دیروز غرق در غمهای امروز

یاد باران رفته از یاد!

ارزوها رفته بر باد!

باز باران

باز باران می خورد بر بام خانه

بی ترانه بی بهانه

شاید


هم گم کرده خانه...

 
lips kiss impression lipstick animated gif  

به تجربه آموختم که انسانها هرگز از تجربه چيزي نمي آموزند!!

- برنارد شاو

lips kiss impression lipstick animated gif  
 
 
اگر آدم گذاشت اهلی اش کنند
 
 بفهمی نفهمی خودش را به این خطر انداخته که کارش به گریه کردن بکشد!


شازده کوچولو
lips kiss impression lipstick animated gif  
 
 
زمان نمی گذرد،
 
 بلکه فقط خود را تکرار می کند!

صد سال تنهایی
 

lips kiss impression lipstick animated gif  
بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند

چون من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو


lips kiss impression lipstick animated gif   

چشمان پرنده را که از او بگیرند

پروازش بی نهایت می شود

چشم هایم در دست توست

بی نهایتم باش !
 
 
lips kiss impression lipstick animated gif  

بايد امشب بروم‌.

من كه از بازترين پنجره با مردم اين ناحيه صحبت كردم

حرفي از جنس زمان نشنيدم‌.

باید امشب بروم

باید امشب چمدانی را

که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم

و به سمتی بروم


 
lips kiss impression lipstick animated gif   
 
 
هر کی رو دوست داشتم 
دوستم نداشت 
هر کی رو دوست نداشتم 
می‌اومد می‌گفت: 
- تشنه‌ت نيست؟ 
تا يه روز فهميدم همه دنيا با اين همه اِهِن و تِلوپش 
فقط دو رویِ يه سکه‌ست، 
من سکه رو گرفتم 
انداختم تو يه آب رَوون، رفت که رفت! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 57569
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم