مجله موبایل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

نسخه جدید از بازی معروف Call of Duty: Black Ops Zombies v1.2.0 که یک بازی اکشن میباشد و باید زامبی ها را بکشید , این بازی مخصوص آیفون 3 و 4 و 4s و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Camera+ v3 یک نرم افزار فوق العاده جهت عکاسی , ویرایش عکس ها و به اشتراکی گزاری آنها میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 




 

بازی Smash Cops v1.01.03 یک بازی ماشین سواری تعقیب و گریز میباشد که بر اساس ماموریتی که داده میشه شما باید مراحل را طی کنید , این بازی مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و 4s و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Converter v1.1.2 یک نرم افزار فوق العاده جهت تبدیل انواع واحد ها به یکدیگیر , این نرم افزار مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و 4s و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 




 

بازی Extreme Formula v1.5.3 یک بازی فوق العاده با کیفیت و جذاب در ژانر مسابقات ماشین , این بازی مخصوص آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Doodle 2 Go v1.3 یک نرم افزار فوق العاده جهت برنامه ریزی و نشانه گزاری رویداد های مهم در تقویم گوشی موبایل میباشد که دارای امکانات فوق العاده ای میباشد , این نرم افزار مخصوص آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

PersianMob.Net



 




 

مجموعه اس ام اس و پیامک های تبریک عید نوروز و باستانی 1391 که در ادامه مطلب میتوانید مطالعه کنید .

PersianMob.Net



 




 

مچموعه 30 عکس زیبا و جالب در سایز 240x320 مخصوص پس زمینه گوشی های موبایل .

PersianMob.Net



 




 

نسخه جدید از مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox Web Browser v14.0 یک مرورگر قوی و سبک با امکانات بالا که مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 




 

نسخه جدید بازی Six-Guns v1.0.3 یک بازی در ژانر اکشن و جنگی میباشد که دارای کیفیت فوق العاده ای میباشد و مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار Fast Image Viewer v1.9.1 یک نرم افزار جالب برای اجرای انواع فایل های تصویری و عکس میباشد و قابلیت تغییر سایز و ویرایش و تغییر زاویه و قرار دادن به عنوان پس زمینه و به اشتراک گزاری و استخراج به صورت PDF را دارا میباشد , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 




 

بازی کراش همیشه یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی ها بوده است , اینبار Crash Bandicoot 2 را برای گوشی های موبایل Xperia با سیستم عامل آندروید 2.3.4 به بالا قرار داده ایم .

PersianMob.Net



 




 

نسخه جدید از Mountain Live Wallpaper Full v2.0 یک پس زمینه زنده از طبیعت و کوهستان و خورشید که با تغییر روز و شب و طلوع و غروب خورشید پس زمینه تغییر میکنید , این پس زمینه مخصوص آندروید 2.2 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 




 

نرم افزار MX Video Player Pro v1.6 یک پلیر تصویری کامل میباشد که قادر به بازکردن تمامی فرمت های تصویری و زیرنویس میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

PersianMob.Net



 



مجموعه اس ام اس های عاشقانه فروردین 91 که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه کنید ...

PersianMob.Net




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 57563
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم