مجله دانلود
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

  ESET NOD32 AntiVirus Smart Security 5.0.93 Final - دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32

ESET NOD32 Antivirus 5.0.93 نود 32 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , نرم افزار آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. سایت دانلود Free Download نیز دانلود نود 32 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. همچنین آپدیت آفلاین این نرم افزار آنتی ویروس نیز به صورت مستمر از طریق سایت انتشار داده می شود. همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در انتهای همین ایمیل در دسترس عموم قرار دارد.
نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


.:: Mozilla FireFox 7.0 Final - مرورگر موزیلا فایرفاکس 7 ::.

Mozilla FireFox 7 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: Internet Download Manager 6.07 Build 10.1 Final ::.

نرم افزار IDM یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.
Internet Download Manager 6.07 Build 10.1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

خصیصه های نرم افزار Internet Download Manager 6.07 Build 10.1 Final:
- پشتیبانی از مرورگر های محبوب دنیا
- شروع دانلود اتوماتیک با کلیک بر روی لینک دانلود
- افزایش سرعت دانلود به 5 برابر بیشتر
- از سر گرفتن ادامه دانلود در صورت قطع ارتباط یا قطع از محل دانلود
- قابلیت گرفتن و رها کردن لینک بر روی نرم افزار برای شروع دانلود
- بررسی فایل دانلود شده برای تشخیص ویروس با آنتی ویروس نرم افزار
- امکان پیشرفته مرورگر یکپارچه سازی که با فعال شدن ادامه دانلود را از هر نرم افزاری پی می گیرد
- امکان زمانبندی برای زمان ارتباط به اینترنت و دانلود فایل سپس قطع ارتباط یا خاموش کردن دستگاه در پایان دانلود
- IDM شامل یک عنکبوت و قلاب برای صفحات وب است که امکان دانلود صفحات وب با تمام محتویات و استفاده آفلاین را داراست
- پشتیبانی از سرور های پروکسی (Microsoft ISA، FTP proxy servers و ...) و پروتکل های اجازه دسترسی (Basic, Negotiate, NTLM, Keberos) و لاگین با نام کاربری و پسوورد
- قابلیت پشتیبانی چند زبانه و پشتیبانی ویندوز ویستا

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: Avira Premium Security Suite 10.2.0.668 Final - آنتی ویروس آویرا و فایروال آویرا نهایی ::.

امروزه با گسترش روز افزودن تهدید های رایانه مختلف خصوصا در سطح وب و به منظور محفاظت موثر در برابر حملات هکری و نرم افزار های نفوذگر مخرب به رایانه های مختلف در سرتاسر جهان نیاز به نرم افزارهای امنیتی و دانلود آنتی ویروس که بتوانند بصورت موثر دربرابر انواع این تهدید های روزافزون بخوبی عکس العمل نشان داده و به مقابله با آنها بپردازند، احساس می شود. شرکت آویرا یکی از بهترین و پرآوازه ترین شرکت های امنیتی در زمینه تهیه و تولید برنامه های آنتی ویروس می باشد.
شاید برای شما کاربران هم پیش آمده باشد تا بسته امنیتی را روی سیستم خود نصب کردید ولی چندی بعد شاهد کند شدن سیستم شدید. بسته های امنیتی قدرتمند همانند Kaspersky سرعت سیستم را کند میکنند. اما بسته های امنیتی Avira Premium Security Suite آنتی ویروس آویرا علاوه بر داشتن قدرت، تعاملی در سرعت سیستم ایجاد نمیکند و همچنین در سایت av-comparatives که سایت رده بندی آنتی ویروس ها میباشد بسته امنیتی Avira Premium Security Suite 10 به مراتب بالاتر از آنتی ویروس های Kaspersky و NOD32 قرار دارد.

دانلود Avira Premium Security Suite بسته امنیتی است که محصول کمپانی آلمانی بنام Avira میباشد. این آنتی ویروس به دلیل اسکنر قدرتمند و سریع و دارا بودن دیوار آتش توانسته کاربران زیادی را نیز به خود وابسته کرده و با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شود. داشتن حالت بازی و آنتی ویروس قدرتمند و جلوگیری از فعالیت جاسوس افزارها و بروز رسانی راحت و بی دردسر از قابلیت های این بسته امینتی میباشد. این بسته با دارا بودن ابزار امنیتی قدرتمند براحتی میتواند امنیت کامل را برای سیستم شما فراهم کند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: Norton Internet Security 2012 19.1.0.16 Norton AntiVirus 2012 19.1.0.16 ::.

Norton نام نرم افزار امنیتی است که وظیفه ی حفاظت سریع و قدرتمند در برابر تهدیدات نرم افزارهای مخرب و آنلاین, بدون آن که از سرعت کامپیوتر شما کاسته را بر عهده دارد. Norton دارای دو بسته Internet Security و AntiVirus است که میتوان آن را به عنوان قدیمی ترین و محبوب ترین بسته امنیتی بشمار آورد.این نرم افزار آنتی ویروس Norton و فایروال Norton محصول کمپانی Symantec است. Norton با داشتن آنتی ویروس نورتون قدرتمند برای جستجوی ویروس ها و دیوار آتشی قدرتمند که در بسته Internet Security آن مشاهده میشود میتواند نهایت آرامش را در اینترنت برای شما فراهم کند. این نرم افزار امنیتی بخوبی هرزنامه و ایمیل و خطوط ایمیل را چک میکند تا از اطلاعات سری و مهم شما حفاظت شود و هکر ها و جاسوس ها توانایی نفوذ به سیستم شما را نداشته باشند.
دانلود Norton 2012 شامل یک ویژگی بنام بینش Insight 3.0 است که آخرین نسخه از تکنولوژی منحصر به فرد ارزیابی Norton است که برای شناسایی نرم افزار مخرب و جاسوس افزارها و کرم های اینترنتی بی صدا است. دانلود نورتون این تکنولوژی بخش عظیمی از بسته امنیتی Norton 2012 را برعهده دارد که کاربران برای حفظ امنیت در سیستم خود میتوانند به آن تکیه کنند. بخش دیگر این بسته امنیتی که سورنا 4 نام دارد در هسته آن قرار دارد که توسط خود کمپانی Symantec برای بسته های امنیتی Norton ساخته و وظیفه این بخش چک کردن و کنترل برنامه های در حال اجرا و چک کردن برنامه ها قبل از نصب کردن و هشدار به شما در صورت مخرب و ویروسی بودن آن است لازم بذکر است که این ویژگی اولین بار توسط 2 بسته امنیتی Kaspersky و Norton گسترش یافته است. هم اکنون بوسیله این دو بسته امنیتی میتوانید نهایت امنیت را در سیستم خود ایجاد کنید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: GOM Player 2.1.33.5071 - نرم افزار اجرا کننده تمام فایل های ویدئویی و صوتی ::.

GOM یک نرم افزار رایگان که برای پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری به کار گرفته میشود. بوسیله این برنامه قدرتمند شما دیگر نیازی به کدک های جداگانه ندارید. این برنامه فرمت های ویدیویی از قبیل AVI, AFS, DAT, MPEG, DivX, MP4, 3GP و دیگر فرمت های موجود را با کیفیت بالا پخش میکند. از مزیت های دیگر این برنامه میتوان به پخش فایل های ناقص AVI اشاره کرد و همچنین جستجوی کدک های جدید از اینترنت از مزایای مفید این برنامه به حساب می آید.
این برنامه چند رسانه ای در عین حال ساده ولی بسیار قدرتمند است. شما با زدن تنها کلیک F1 میتوانید این نرم افزار را بروز رسانی کنید تا مشکلات آن رفع و از کدک های جدید آن بهره ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: Might And Magic Clash Of Heroes 2011 PC Game - بازی قدرت و درگیری جادوی قهرمانان ::.

رفتن به 400 سال قبل و جنگ با فرشتگان تاریخی تنها در بازی جدید Might And Magic Clash Of Heroes به وقوع می پیوندد. این بازی که محصول سال 2011 است به سبک استراتژیک طراحی شده است و توسط کمپانی معروف Ubisoft و گروه Blackhole طراحی و ارائه شده است.
معمولا بازی های استراتژیک دارای طرفداران خاصی هستند که بصورت گروهی، آنلاین و تک نفره انجام میشوند. سبک و تاریخ بازی Might And Magic Clash Of Heroes همانند بازی محبوب Warcraft است اما در این بازی شما شاهد گرافیک بیشتر و مراحل خاصی هستید. سبک و روش در این بازی کامپیوتر به گونه ای است که شما در بین هیرو های مختلف قهرمان بازی مورد نظر خود را بر اساس آیتم های در اختیار داشته، قدرت و سرعت انتخاب میکنید و سپس به جنگ میروید تا با دشمنان و فرشتگان منحوس مبارزه کنید.
این بازی کامپیوتری بصورت سه بعدی است و گرافیک و ایتم های مختلف برای افزایش قدرت در بازی و کاراکتر های مبارز جذاب، کیفیت این بازی را به رخ کاربر میکشد. هم اکنون میتوانید از دانلود بازی به عنوان یک بازی استراتژیک جذاب در سیستم خود لذت ببرید.


برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: Pipe Mania Puzzle PC Game - بازی کامپیوتر لوله کشی ::.

بازی کامپیوتر Pipe Mania پازل لوله کشی سرعتی و سرگرم کننده است که از گذشته طرفداران بسیار داشته است. در این بازی بازیکنان باید لوله ها را به منظور حفظ جریان آب که با سرعت به جلو می رود بر روی شبکه کاشی ها قرار دهند. آب باید از طریق لوله ها بدون اینکه از آن بیرون بریزد حرکت کند. بازیکنان به سرعت بالای انگشتان، تفکر سریع و رو به جلو، هماهنگی دقیق، نیاز دارند. و اگر میخواهند در مقابل محدودیت های زمانی جان سالم به در ببرند باید علاقه ی زیادی به این بازی داشته باشند. فشار و دقت برای حرکت در این بازی حرف اول را می زند.
بازی کامپیوتر پازل لوله کشی با استفاده از عناصر جدید پیشرفت بازیکنان را افزایش خواهد داد. بازی لوله کشی مهارت بازیکنان را در پنج حالت مختلف بازی آزمایش می کند: جهان، بازی آنلاین، پاداش، چند نفره، کلاسیک و بهتر از همه خود بازی است. بازیکنان در بیش از هفتاد مرحله و با هفت تم مختلف برای ایجاد جزیره جهانی خود حرکت میکنند. این بازی با تصاویری پیشرفته، حملات متعدد و خسارت های آنها، ارتشی از شخصیت هایی که به شما کمک و همچنین مانع از آسیب شما می شوند میتواند ساعت ها برای شما سرگرمی ایجاد کند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 688
بازدید کل : 57586
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم