اس ام اس های زیبا و دلنشین
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
تمام سپاس من از کسی ست ...
که به من نیاز نداشت ،
اما .... فراموشم نکرد ...
 
 
 
چرا تا شکفتم 
چرا تا تو را داغ بودم ، نگفتم 
چرا بی هوا سرد شد باد 
چرا از دهن 
حرفهای من 
افتاد ...
 
 
 
آدم ها لالت می کنند...
بعد هی می پرسند...

چرا حرف نمی زنی
این خند دار ترین نمایشنامه ی دنیاست.. .
 
 
 

عشق...
باروزها
هفته ها
ماه ها
سال ها
و قرن ها بیگانه است...
عشق با لحظه ها آشنایی دارد.
 
 
 
من و تو را
( , ) 
ویرگولی مکث میدهد...
( . ) 
نقطه ای پایان...
در ( ) پرانتز هم که نمیگنجیم!!
 
     

این گونه است 
پایان
اورا به خودش میرسانی
و خودت
سرگردان خودت میمانی...
 

غیــرت همــان حســادت اســت امــا از نــوع مردانــه اش
شایــد هــم حســادت همـان غیــرت اســت
امـــا بــا نــام زنـانــه اش...

 
 

تا زنده ای
 در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی ،
مسئــــــــــــــــــــــــــولی ... !!!

  
خدا می داند
در بود و نبود ما
این راز سر به مهر بی چرا از چیست
از چیست که چراخ شکسته نیز
از کشف بی سوال بوسه
به زانو در آمده است
 
     
 
صداي تو كيلومترها سيم را

به آتش مي كشد

از گوش تا سينه ي من

يك و نيم وجب كه بيشتر فاصله نيست...!!
 
 
آدمي که مي خواهد برود
مي رود
داد نمي زند که من دارم مي روم
آدمي که رفتنش را داد مي زند
نمي خواهد برود...
داد مي زند که نگذارند برود!
 
  

تمام نبودن هایم را فدای با تو بودن کردم !

<

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 694
بازدید کل : 57592
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم