جوک واس ام اس
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
هیچی مثل این مساله رو اعصاب نمیره که :
 
 با یه نفرخداحافظی کنـیـــــم، بعد هم مسیر بشیــــــم...
 
بعد کنار هم هی راه بریــــــم...
 
 بعد سرعتــــمون رو کم و زیاد کنیـــم که بیشتر از این ضایع نشیــم !
 
 
 
 
روز تولدم مامانم ميگه :”،برو جارو و گردگيري کن،

شب مهمونا ميان.

ميگم: مامان من تازه به دنيا اومدم،برم جارو کنم؟

رفته زير پتو ميگه :

من هم تازه زاييدم، بايد استراحت کنم !!!!

 
 
 

 
ما همون نسلی هستیم که وقتی بمیریم هم

باید از اون دنیا به مامانمون زنگ بزنیم

بگیم رسیدیم!!

 
 
 
 
 
ارسطو را گفتند: "ادب از که آموختی؟"
.
.
.
.
.
.
.
ارسطو قدری نگریست و گفت:
 
نه! وجدانا کجای قیافه ی من به لقمان می خوره؟!


 


 
تفاوت روزای هفته تو بهشت و جهنم :

بهشت : شنبه - شب جمعه - دوشنبه - شب جمعه - چهارشنبه - شب جمعه - بازم شب جمعه

جهنم : عصر جمعه - 22 بهمن - عصر جمعه - 14 فروردین - عصر جمعه - 1 مهر - بازم عصر جمعه....

 
 

 
تروخدا ديگه تکنولوژي بيشتر از اين پيشرفت نکنه!
 
ما نمي‌تونيم بخريم هی الکي حسرت مي‌خوريم...

 
 

 
نسلی هستیم که پشت نیسان و خاور خوندیم عاقبت فرار از مدرسه
 
 اما پشت هیچ لکسوز و بی ام دبلیویی ننوشته بود عاقبت چی!!!


 
 
بازگشت شکوهمندانه پشه ها رو تبریک میگم...
 
 ماشالله تو این چند ماه چقدم بزرگ شدن!!
 
 
 
 
این روز ها دلم میخواد دستت رو بگیرم و...
 
 از ذهنم پرتت کنم بیرون!!

 
 
 
 
به نسل های بعدی بگویید: نسل ما نه سر پیاز بود و نه ته پیاز...
 
نسل ما خود ِ پیاز بود که هرکی دیدمون، گریه کرد...

 
 
ما بچه بودیم یه بازی بیخود بود به نام :

«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت»

صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !
 
 
 
ترجیح میدم مجرد باشم و به همسر فکر کنم

تا این که همسر داشته باشم و به مجردی فک کنم...!

 
 
 
خدایا چی دیدی تو سوسک که بهش بال دادی؟؟

نه واقعا واسم سواله

در من ندیدی، در اون دیدی اونوقت ... !!!

 
 
 

 
گوجه سبز به صورت :

" یه گاز "

فروخته نمی‌شود!

لطفا سئوال نفرمایید. 

 
حتی شما دوست عزیز ...



 
 
 
پروردگـــــــــــارا نسل هر چی خــــــــــر از دنيا منقرض کن

بلکـــــــــه بعضـــیا الگــــــــــوی بهتری واسه خودشون پيدا کنن...

 
 
 


 
آخ آخ باز هوا داره گرم میشه
 
باز اینایی که با صندل جوراب می پوشن تو خیابون دلبری میکنن لامصبا...
 
 
 
 
 
 
من اگر به جای نیمه ی گمشدم
 
دنبال دایناسور میگشتم تا الان یقینا پیدا کرده بودم!
 
 
 
 
 
یارو به زنش:
 
اگه بچه پسر بود اسم بابای منو میذاریم
 
و اگه دختر بود اسم بابای تورو!!
 
 
 
 
 
دردو دل یارو:

یه دوست دختر نداشتیم تولدشو یادمون بره بهش بربخوره قهر کنه بزاره بره از دستش راحت شیم...!
 
 
 
 
 
زنه سکته ناقص میکنه

شوهرش میگه: تو چرا هیچ کاری رو درست انجام نمیدی؟
 
 
 
 
 
 
یه سواله که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده....
 
چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژی
 
نوار غزه به سی دی تبدیل نشده؟؟
 
 
 
 
دوست دخترم بهم اس.ام.اس داده:

همه چیز بین ما تموم شده، میخوام ترکت کنم!

دو دقیقه بعد دوباره اس.ام.اس زده:

ببخشید عزیزم! شماره رو اشتباه زدم!

یعنی هنوزم هنگم!!
 
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 659
بازدید کل : 57557
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم