مجله موبایل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala


دانلود بازی فوق العاده زیبا Post Soldiers of Glory: World War 2 v1.0.6 – آندروید

دانلود بازی آندروید Post Soldiers of Glory: World War 2 v1.0.6 که در این بازی شما در محیط جنگ جهانی دوم می باشید . در این بازی هواپیما های دشمن قصد ورود به خاک شما را دارا می باشند و شما باید با برج های خود از ورود آنها به خاک خود جلوگیری کنید . در این بازی با توجه به مهارت بازی شما قادر خواهید بود که ۲۷ مدال متنوع دریافت نمایید . این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی معروف و سرگرم کننده Minesweeper Professional v1.11 – آندروید 

دانلود بازی سرگرم کننده Minesweeper Professional v1.11 که خیلی از شما دوستان عزیز با این بازی از آن جهت که در ویندوز شما قرار داده شده است آشنا هستید . هم اکنون این بازی برای گوشی های آندرویدی عرضه شده است . این بازی به گونه ای است که باید خانه هایی را انتخاب نمایید که مین نباشند و بازی را به پایان برسانید . این بازی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۵ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار صداهای مختلف تفنگ ها با Pistol shot sound v1.5 – آندروید

نرم افزار بسیار جالب Pistol shot sound v1.5 که این نرم افزار حاوی صداهای بسیار متنوع و با کیفیت از افکت صوتی تفنگ های مختلف می باشد که می توانید از این صداها برای زنگ گوشی، اخطار SMS ( پیامک ) و یا ایمیل و با آلارم ها استفاده نمایید. این نرم افزار عرضه شده مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار تقویت شنوایی موسیقیدانان با نرم افزار Perfect Ear Pro v3.2b – آندروید

دانلود نرم افزار جالب آندروید Perfect Ear Pro v3.2b برای تقویت شنوایی کسانی که به موسیقی علاقه مند هستند . برای نواختن موسیقی شناخت نت ها از لحاظ شنیداری تمرین بسیاری لازم است. این نرم افزار با ۸ نوع تمرین ابزار آلات موسیقی مختلف و رابط کاربری توسعه یافته در این راه به شما کمک خواهد کرد . این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی فوق العاده زیبا استراتژیکی Rebuild v1.0 – آندروید 

دانلود بازی آندروید Rebuild v1.0 که یک بازی استراتژیکی بر اساس داستان زامبی ها می باشد که در آن می بایست از قلعه خود در مقابل ارواح و زامبی ها محافظت کنید . برای شروع یک ساختمان را به منظور محافظت از افراد خود انتخاب کرده و آنها را در آنجا گرد آورید تا مشغول کارهایی نظیر ساخت خانه ، تهیه غذا و ساخت تکنولوژی شوند و پیشرفت نمایند . در همین حال باید با دشمنان خود به مبارزه پرداخته و از خود حفاظت نمایید . این بازی از ۵ مرحله سختی بهره می برد . این بازی برای گوشی های آندروید ۲٫۲ به بالا عرضه شده است که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر قدرتمند Mobo Video Player Pro v1.0.7 – آندروید 

دانلود نرم افزار ویدیو پلیر بسیار جذاب و قدرتمند Mobo Video Player Pro v1.0.7 که با استفاده از این ویدیو پلیر شما قادر خواهید بود تا ویدیو ها و کلیپ های خود را با فرمت های مختلف و با سرعت بالا تماشا و مشاهده نمایید . این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه دارای قابلیت های ویژه و سرعت رابط کاربری بالاتری می باشد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲ به بالا عرضه شده است که در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل می توانید این نرم افزار آندروید را دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار مرورگر قدرتمند و سریع Puffin Web Browser Full v2.2.5065 – آندروید 

دانلود نرم افزار مرورگر آندروید نسخه ی کامل شده و پایانی یعنی Puffin Web Browser Full v2.2.5065 که از امکانات این نرم افزار مرورگر می توان به سرعت آن اشاره داشت همچنین از فایل های فلش نیز پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از این مرورگر سبک و سریع به تماشای فیلم بپردازید . قابلیت های همیشگی یک مرورگر خوب را نیز دارا می باشد که از این قبیل امکانات می توان به داشتن قابلیت اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها ، داشتن گزینه برای پاک کردن کوکی ها و تاریخچه ها را نیز دارا می باشد . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جالب Train Crisis HD v1.3.7 – آندروید 

دانلود بازی بسیار جالب Train Crisis HD v1.3.7 که این بازی از کیفیت بسیار زیبا و قابل قبولی بهره مند است . در این بازی شما وظیفه دارید تا ریل های قطار ها را به گونه ای بسازید تا از بر خورد قطار ها و ایجاد تصادف جلوگیری کنید . این بازی بسیار سرگرم کننده دارای مراحل مختلف و متنوعی می باشد . این بازی آندروید در April 3 سال ۲۰۱۲ بروز رسانی شده است و آخرین نسخه ی آن که قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های آندروید ۲٫۱ به بالا را دارا می باشد را می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 651
بازدید کل : 57549
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم