نکاتی برای زیباتر به نظر رسیدن خانم ها در فصل آلرژی
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

نکاتی برای زیباتر به نظر رسیدن خانم ها در فصل آلرژی

بهار که از راه می رسد، بعضی ها اشک می ریزند؛ البته نه اشک خوشحالی یا غم بلکه اشک ناشی از آلرژی فصلی. همین موضوع باعث می شود خیلی افراد در این فصل دچار حالتی شبیه سرماخوردگی شوند…

برای یک خانم مبتلا به آلرژی که شبیه افراد سرماخورده است، حفظ زیبایی کمی سخت است. آبریزش بینی، خشکی دهان، آبریزش و سوزش چشم ها، بی حوصلگی و کلافگی ناشی از این حالت و… با این حال اگر قرار کاری یا مهمانی ای در پیش دارید و دوست ندارید در آن سرماخورده و بی حال به نظر برسید، رعایت این نکته ها به حفظ زیبایی شما کمک می کند.

● پوستتان را مرطوب نگه دارید

بهترین کار در این دوران آب رسانی به پوست به کمک کرم های مرطوب کننده است. حتی توصیه می شود هر شب نیم ساعت قبل از خواب، کرم مرطوب کننده را به شکل ماسک روی صورت بمالید و ۱۵ دقیقه اجازه دهید روی پوست بماند. بعد به کمک دستمال لطیفی اضافه کرم را بردارید و بخوابید. به خاطر داشته باشید مصرف کافی آب و مایعات در این دوره الزامی است. تا می توانید آب بنوشید و با مصرف موادغذایی حاوی ویتامین های B و C از تشدید آلرژی پیشگیری کنید.

● چشمانتان را آرایش کنید

در اثر این مشکل چشم پف آلود و اشک آلود و اطرافش تیره تر می شود. برای برطرف کردن این حالت، چند دقیقه روی چشمان بسته تان کمپرس یخ قرار دهید تا خستگی آنها برطرف شود. برای پوشاندن تیرگی اطراف چشم، هم می توان از کانسیلر استفاده کرد. با انگشت مقداری کرم اطراف چشم بمالید و با ضربه های آهسته کمک کنید جذب پوست شود. برای بهتر به نظر رسیدن چشم ها، می توانید از سایه روشن هم استفاده کنید. ریمل نیز به درشت تر و زیباتر به نظر رسیدن چشم ها کمک می کند.

● درمان های طبی را فراموش نکنید

استفاده از داروها، متناسب با شدت بیماری و البته با عوارض جانبی اندک، یکی از اصول درمان آلرژی است. آنتی هیستامین ها همیشه یکی از درمان های رایج آلرژی بوده و یکی از عوارض ناخواسته شان خواب آوری بوده است که خوشبختانه با ورود آنتی هیستامین های نسل جدید، این مشکل نیز به حداقل رسیده و مطالعات بالینی متعددی بر این امر صحه گذاشته اند. سریع الاثر بودن و تداوم اثر دارو به مدت ۲۴ ساعت از دیگر مزایای آنتی هیستامین های نسل جدید است.

● نگذارید صورتتان رنگ پریده باشد

به دلیل عصبی شدن ناشی از آلرژی، پوستتان رنگ طبیعی ندارد. بهترین کار برای از بین بردن رنگ پریدگی، استفاده نکردن از کرم پودر برای چند روز است. می توانید از کرم های مرطوب کننده حاوی کمی کرم پودر استفاده کنید تا هم پوستتان مرطوب باشد هم کمی رنگ بگیرد اما استفاده از کرم پودرهای کلاسیک بدتر باعث خشکی پوست می شوند. برای پوشاندن قرمزی پوست در اطراف بینی از کانسیلر استفاده کنید. رنگ کانسیلر باید نزدیک به رنگ پوست شما باشد. از آنجا که در طول روز مرتب عطسه می کنید و مجبورید با دستمال بینی خود را پاک کنید، مرتب کانسیلر را دوباره تجدید کنید. برای زیباتر به نظر رسیدن صورت، توصیه می کنیم از پنکیک به رنگ طبیعی و مایل به صورتی استفاده کنید.

● مراقب لب هایتان باشید

استفاده از رژلب های براق و تیره، دشمن زیبایی شما در طول دوران سرماخوردگی و آلرژی است. بهترین وسیله برای حفظ لطافت لب ها، رژ های مرطوب کننده حاوی ویتامین با رنگی مات و ملایم هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 641
بازدید کل : 57539
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم