SMS
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:
- میتونم بهت اعتماد کنم ؟!
در تاریخ حتی یک مورد هم نوشته نشده که کسی در پاسخ گفته باشد : نه من صلاحیت ندارم و آدم امانت داری نیستم!
این را باید بفهمید نه اینکه بپرسید!!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

تو گذشته ميگفتن پزشك محرمه ،
كم كم عكاس و فيلم بردار هم محرم شدن ،
حالا هم كه دى جى و گروه موسيقى محرم شدن !
اينجور كه من فهميدم فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن !!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

يارو ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻓﺮﻕ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﺰ ﭼﯿﻪ؟ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻗﻬﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩ... 

يارو ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﯿﺎ ﺑﺎﺑﺎ شوخي كردم ، ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

مکالمه ای بین من و مادرم:
-مامان
- جونم
- داشتم ماست می خوردم
- نوش جونت پسرم
- ریخت رو فرش
- کوفتو بخوری نکبت...
 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

يارو لب دریا نشسته بود ,هی می گفت ماشالا ماشالا، ازش پرسیدن چرا هی میگی ماشالا ؟
میگه : پسرم نیم ساعت رفته زیرآب هنوز بالا نیامده !

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

يارو میره دكترمیگه آقای دكترمن فراموشی گرفته‌ام. دكتر میگه: چندوقته این بیماری رو دارین؟

میگه: كدوم بیماری؟
 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

من هیچوقت نفهمیدم چرا آدما زیرِ پتو احساس امنیت میکنن...

حالا گیریم یه قاتل اومد توی اتاق خواب بعد حتما ً

میگه :

الان اومــــــدم بکــــشمـــــــِــــت... اَه لعنتی پتو داره نمیشه!

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

بدون هیچ گونه تردیدی یکی از درهای جهنم مخصوص کسانی است که بعد از گفتن یک جوک راجع بهش توضیح می دن ...

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟
میگه: چون کندی سرعت دارین!
گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده از نگرانی در اوردی ! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

کلمه wc را به 8282 ارسال کنید تا از خالی بودن

 دستشویی خود آگاه شوید 

 : قیمت 75 ریال :: ایرانسل

::::::::::::::::::::::::::::::::::

کی گفته زبان فارسی آسونه ؟

حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:

.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::

چند وقت پيش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که

 بزنه تو صورتم...!

منم يهو رفتم تو فاز هندي گفتم: 

بزن بابا..! 

بزن !

بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه...!

بزن که بفهمم هنوز بي صاحاب نشدم...!

بزن بابا!

و در نهايت ناباوري بابام زد تو گوشم

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::: 

ظهر تو خونه دراز کشيده بودم و TV ميديدم
که متوجه شدم که يه نفر از تو کوچه داره
اسممو با بلندگو صدا ميزنه
اولش فکر کردم شايد با کس ديگه ايي کار داشته باشه  اما

بعد از چند ثانيه اسم و فاميلو با هم صدا زد
رفتم تو کوچه ديدم يه وانت سبزي فروشي
جلو در خونه ايستاده بهش گفتم منو از کجا ميشناسي
گفت مامانت سر کوچه ازم
سبزي خريدو گفت بيام اينجا صدات کنم که بياي بگيري.
آخه ببین چطور با آبرو آدم بازي ميكننننننننننننننننننننننننننن
نن
 

::::::::::::::::::::::::::::::::::
 

و اين هم شعري زيبا براي شما:

  
ریاضیات عاشقی
 
بردار عاشقان ، بر دار می رسد
 
این نقطه هر سر هشیار می رسد
 
وقتی ز عشق پاک ، تفریق شد هوس
 
دستت بدامن دلدار می رسد
 
گر جمع عشق و صبر ، شد ضربدر رضا
 
آرامشت زحق ، بسیار می رسد
 
مجذوب حق –دلش- یابد بسی توان
 
بر او ز جذر کین ، کی خار می رسد
 
دستی که می دهد، بازش دهد جهان
 
2 در 2 بر 4 ، ناچار می رسد
 
خوبی کنی اگر ، برخویش کرده ای
 
آزرده کرده را ، آزار می رسد
 
حق روزی ترا تقسیم کرده است
 
دارو به دردت ای ،بیمار، می رسد
 
دنیا به آدمی ، همچون معادله ست
 
از کرده اش بر او آثار می رسد
 
بین خدا و تو خطی ست مستقیم
 
هرکه دراین خط است،بریارمی رسد
 
شاداست آنکه در پایان عمر خود
 
آسوده خفته ،چون،بیدارمی رسد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 57546
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم