مجله دانلود
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons v2.3.0

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت کمیاب دریافت نمایید.

 

----------------------------------------

دانلود مستند یوزپلنگ امریکایی American Cougar 2012

نام مستند :National Geographic American Cougar

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

خلاصه :کوگارها یکی از خانواده های یوزپلنگ ها می باشند که گونه ای از این جانوران در شمال کوه های راکی در حال انقراض هستند . این مستند در واقع یک داستان منحصربفرد از زندگی این حیوانات می باشد که به بررسی رفتار این حیوانات می پردازد …

 

----------------------------------------

وکتور های برچسب قرمز Red Label Templates Mix

دسته‌بندی : گرافیک

مجموعه ای فوق العاده از وکتور های جالب و دیدنی با موضوع برچسب های قرمز برای شما عزیزان در کمیاب آماده کرده ایم.

 

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

دانلود والپیپرهای گرافیکی عید نوروز ۱۳۹۱

ر این پست ۱۵ والپیپر عید نوروز ۱۳۹۱ را برای دانلود آماده کرده ایم که در سایز ۷۶۸×۱۰۲۴ آماده شده اند. این والپیپرهای زیبا برای دسکتاپ ویندوز طراحی شده اند و شما می توانید از آنها برای تزئین ویندوز خود استفاده کنید. امیدواریم ای این مجموعه عکس های عید نوروز با کیفیت لذت ببرید.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

تصاویر تبلیغاتی

 این هم از تصاویر تبلیغاتی اسفند ماه یا به نوعی آخرین پک تصاویر تبلیغاتی سال ۱۳۹۰ . در این پک ۲۸ تصویر با کیفیت اورجینال برای شما دوستان بدون هیچ گونه واتر مارکی از کمیاب قرار داده شده . تصاویری برای تبلیغ باتری , مدلینگ و عکاسی , گیتار , خواننده , درام زن و DJ و … قرار داده شده .

 

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

نرم افزار خوشنویسی کلک ۲۰۱۰

خوشنویسی به معنی زیبانویسی یا نوشتن همراه با خلق زیبایی است. خوشنویسی تقریبا در تمام فرهنگ‌ها به چشم می‌خورد اما در مشرق زمین و به‌ویژه در سرزمین‌های اسلامی و ایران در قله هنرهای بصری واقع است. خوشنویسی اسلامی و بیش از آن خوشنویسی ایرانی تعادلی است حیرت‌انگیز میان تمامی اجزا و عناصر تشکیل دهندهٔ آن. تعادل میان مفید و مورد مصرف بودن از یک سو و پویایی و تغییر شکل یابندگی آن از سوی دیگر؛ تعادل میان قالب و محتوا که با آراستگی و ملایمت تام و تمام می‌تواند شکل مناسب را برای معانی مختلف فراهم آورد .

امروز برای شما دوستان نرم افزار خوشنویسی کلک ۲۰۱۰ رو آماده کردم . در این نرم افزار اشکال مختلف و متعددی برای هر حرف در نظر گرفته شده و می توانید آثار زیبایی خلق کنید.

 

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

 فیلم آموزشی تعلیم سگ ها Dog Video Training

سگ ها یکی از حیوانات اهلی و دست آموز هستند که برای کارهای مختلفی آموزش می بینند . در این ویدئوهای آموزشی ، به شما به صورت تصویری آموزش داده می شود تا چگونه سگ خانگی خود را آموزش دهید و اولین درس های لازم برای مربی سگ ها شدن را فرا می گیرید . این ویدئوها ۲۶ قسمت هستند که هریک درسی متفاوت را به شما آموزش می دهند و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

با Bob Harper همراه شوید تا با فراگرفتن حرکات های ساده و اصولی ، در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه عوارض ، چربی های اضافی بدن خود را بسوزانید و به وزن ایده آل خود برسید . این حرکات بسیار ساده و تاثیر گذار هستند و برای اجرای آن ها به کمترین تجهیزات مانند دمبل های سبک نیازمند هستید . این آموزش ها دارای تنوع بسیار عالی هستند به گونه ای که برای هریک از اعضای اصلی بدن دارای حرکاتی منحصر بفرد می باشند . زبان این فیلم ها انگلیسی بوده و فرمت آن ها نیز AVI می باشد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 681
بازدید کل : 57579
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم