TOP Download : Windows 8 + Music + The Simpsons!! Enjoy Downloading...
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
 

تمامی فیلم ها و آموزش ها رایگان میباشد !

 

برترین های ماه پیش برای دانلود رایگان :

دانلود رایگان برترین نرم افزار ها و بازی های 2011 برای گوشی های آیفون( جدید )

دانلود مجموعه ی کامل پروژه های آماده VideoHive بیش از 50 گیگابایت با لینک مستقیم - آپدیت 2011( جدید )

دانلود آموزش کامل سیستم و اجزای خودرو ها ( جدید )

دانلود مجموعه کمیاب از افکت های صوتی شرکت سونی به صورت کامل( جدید )

دانلود فیلم آموزش زبان انگليسي English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل

دانلود فیلم مستند زنده ماندن در شرایط سخت- 3 فصل کامل با لینک مستقیم

دانلود رایگان آموزش کامل سیم کشی ساختمان-آموزش ویدئویی به همراه Ebook

دانلود رایگان فیلم آموزش کامل ورزش پارکور ( جدید )

دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون - بیش از 2700 موسیقی سنفونیک

دانلود آموزش جامع نرم افزار میکس و مسترینگ Cubase( جدید )

دانلود آموزش های عکاسی MasterClass - Karl Taylor -( جدید )

آموزش زبان انگلیسی با مجموعه ی کامل Study English IELTS Preparation - بیش از 12 گیگابایت آموزش با لینک مستقیم( جدید )

دانلود رایگان کاملترین اموزش گیتار در اینترنت - بیش از 30 گیگابایت( جدید )

 

برترین های دنیای فناوری و آموزش های رایگان

 


دانلود ویندوز 8 - Windows 8  - با لینک مستقیم

 

 

دانلود رایگان نسخه بی نظیر و متفاوتی از ویندوز -  ویندوز 8
Microsoft Windows 8


مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.
 

قابلیت های جدید ویندوز 8:
ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

ادامه ی توضیحات و عکس های ویندوز 8 در ادامه ی مطلب ...

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود کارتون The Simpsons به همراه زیرنوسی فارسی - 5 فصل کامل

http://up.vatandownload.com/images/1mmc18q1t6odl4z8zi2z.jpg
 

 (دانلود کارتون خانواده سیمپسون ها به همراه زیر نویس فارسی)
 

سیمپسونز یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در سال ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است.ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها  تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند.خانواده سیمپسونها کارشان را در برنامه تریسی اولمن در ۱۹ آوریل ۱۹۸۷ آغاز کردند. با استقبال نسبی که متوجه این برنامه شد، شبکه فاکس در سال ۱۹۸۹ پخش داستان‌های خانواده سیمپسون را آغاز کرد. سیمپسون‌ها در واقع اولین مجموعهٔ تلویزیونی موفق شبکه فاکس بود و آنها را متقاعد کرد که قراردادشان را با آقای گرونینگ چندین بار تمدید کنند.
 

معرفی شخصیت های کارتون :

هومِر، پدر خانواده‌است. ۳۶ سال سن دارد، سرش طاس است و وزن او نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم است. کم مسوًولیت است، که البته علت اصلی دومی، به کم‌هوش بودنش و رفتارهای بچه‌گانه‌اش برمی‌گردد. هومر در یک نیروگاه اتمی کار می‌کند.  با مارج همسرش بسیار مهربان هست و هیچگاه محبتش را از او دریغ نمی‌کند، تنها مشکلی که هومر دارد این است که هیجان زیادی دارد که آن را تخلیه می‌کند.


مارج،  مادر خانواده و خانه‌دار است. او همچنین مدیر اصلی خانه‌است و بیشترین نقش را در خانواده بازیمی‌کند. وی بر عکس هومر، بسیار علاقه‌مند به فرهنگ و هنر و حتی علم در بعضی مواقع است.


بارت، پسر شرور خانواده‌است. او به کلاس چهارم می‌رود و به دلقک کلاسش تبدیل شده‌است. بارت بسیار پررو و دردسرآفرین است. دشمن اصلی بارت، اِسکینِر مدیر مدرسه‌است. وی اولین شخصیت از سیمپسون‌ها بود که مت گرونینگ خلق کرد.در فصل اول سیمپسون‌ها او نقش اول را داشت، اما در فصل‌های دیگر هومر جایگاه او را گرفت،


لیزا،  دختر و فرزند دوم خانواده‌است. به کلاس دوم می‌رود و شاگرد ممتاز است. برای همین همیشه از طرف همکلاسی‌هایِ دیگر مورد اذیت قرار می‌گیرد. نسبت به سن و سالش بسیار بافهم و استعداد است و ساکسوفون نیز می‌زند. لیزا دوست واقعی ندارد و به همین خاطر خود را همیشه تنها احساس می‌کند.تنها دوستی که لیزا در قسمت‌های میانی پیدا می‌کند یک نوازندهٔ ساکسیفون است که بعدها می‌میرد و ساکسیفونش را برای لیزا به جای می‌گذارد.
 


مگی ، کوچک‌ترین عضو و نوزادِ خانواده‌است. مگی نیز مانند لیزا بسیار با استعداد است. وی همچنین از هر نظر کوچک باقی می‌ماند و هرگز حرف نمی‌زند.اگر چه به طور پنهانی زمانی که کسی او را نمی‌بیند حرف می‌زند.

 

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود مجموعه تمامی آلبوم های یانی - بیش از 10 گیگابایت موسیقی بی کلام

http://up.vatandownload.com/images/vx7sswcb4ytr1sspiir.jpg

(دانلود تمامی البوم های موسیقیدان معروف یانی)

(بخش ویژه دانلود)
(بیش از 10 گیگابایت موسیقی بیکلام)

یانی کریسومالیس زاده ۱۴ نوامبر ۱۹۵۴ معروف به یانی، پیانیست، نوازندهٔ کیبورد و آهنگساز اهل یونان است.وی نامزد جایزه گرمی در سال ۱۹۹۲ برای آلبوم جرأت آرزو و در سال ۱۹۹۳ برای آلبوم در زمان من شده‌است. عمدهٔ موفقیت وی با اجرا کنسرت در آکروپولیس یونان به دست آمده‌است . همچنین آلبوم‌های وی با تعداد بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته‌است. موسیقی‌های یانی در مسابقات المپیک، برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در تلویزیون به صورت گسترده پخش شده‌است. آثار او را نوعی موسیقی عصر نو می‌نامند.یانی یک پیانیست و آهنگساز خودآموخته‌است که نواختن آهنگ را برای خانواده خود شروع کرده‌است، وی هیچ آموزش رسمی و غیررسمی برای یادگری نت نداشته است .  وی رکورددار شنا ۵۰ متر آزاد مردان در سال ۱۹۶۹ در ۱۴ سالگی برای کشور یونان است . یانی در ۱۸ سالگی برای تحصیل به دانشگاه مینسوتا رفت.یانی سال‌ها پیش با شهرداد روحانی نیز همکاری داشت و از تجربیات او استفاده فراوان برد و با همکاری و با استفاده از دانش و تجربه او، یکی از زیباترین کنسرت‌هایش را در شهر آکروپولیس یونان و با رهبری شهرداد روحانی اجرا نمود.

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود مجموعه عظیم تمامی مجلات شرکت نشنال جئوگرافی - بیش از 50 گیگابایت

 

http://up.vatandownload.com/images/khh06xwl0pok3cj3q8d8.jpg

 

انجمن جغرافیای ملی نام سازمانی غیردولتی است که در سال ۱۸۸۸ میلادی در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. هم‌اکنون انجمن جغرافیای ملی از بزرگ‌ترین سازمان‌های غیردولتی مردم‌نهاد در جهان است که هدفش را بر معرفی و حفاظت از آثار طبیعی، باستان‌شناسی، زیست‌شناسی و علوم جغرافیایی بنا کرده است.بنیاد نشنال جیوگرَفیک در ۲۷ ژوئن سال ۱۸۸۸ (تیرماه ۱۲۶۷) توسط ۳۳ دانشمند و جهانگرد که علاقه‌مند به تشکیل انجمنی برای افزایش و توسعه علم جغرافیا بودند، در واشنگتن دی‌سی تأسیس شد .یکی از موسسان این بنیاد "الکساندر گراهام بل" مخترع تلفن بود که پس از هابارد گرین گاردینر ریاست این موسسه را به عهده گرفت. ایده استفاده از عکس در کنار مقالات که از عوامل اصلی محبوبیت این مجله به شمار می‌رود را "بل" ارائه داد.آقای جان ام.فاهی (John M. Fahey) رئیس نشنال جئوگرافیک درباره هدف نشنال می‌گوید: "هدف ما تشویق مردم برای علاقه‌مند کردن آنان جهت توجه و مواظبت از سیاره‌شان است.هم‌اکنون رئیس هیات امناء بنیاد نشنال جئوگرافیک آقای گیلبرت گراونر می‌باشد که مدال «آزادی» سال ۲۰۰۵ دولت آمریکا را برای «رهبری آموزش جغرافیا» دریافت کرده است .بنیاد نشنال جئوگرافیک توسط ۲۳ عضو هیات مدیره متشکل از گروهی از معلمین برجسته، دانشمندان، مقامات سابق دولتی و طرفداران محیط زیست، اداره می‌گردد .شبکه تلویزیونی نشنال جئوگرافیک از تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۰ برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱ کانال نشنال جئوگرافیک فارسی را نیز راه‌اندازی کرد.خیلی ها عاشق مجله National Geographic و تصاویر درجه یک آن هستند.
حالا اگر بدانند که این مجله تمام نسخه های خودش از سال ۱۸۸۸ تا به حال را برای فروش قرار داده و آن را با قیمت ۲۰۰ دلار می فروشد کمی متعجب میشوید. متاسفانه این محصول فقط در کشورهای کانادا و آمریکا فروخته می شود. ولی وطن دانلود این محصول بسیار عالی را برای شما فراهم کرده است تا هموطنان عزیز هم از چنین محصولی بی بهره نباشند.در این نرم افزار می توانید به مشاهده و مطالعه تمام مقاله ها و تصاویر و تبلیغات مجلات سال 1888 تا 2008 بپردازید.

 قابلیت های ویژه این مجموعه :- 120 سال مجلات موسسه National Geographic
- کیفیت بسیار بالا بر روی دی وی دی
- کیفیت عالی تصاویر با استفاده از اسکنرهای دیجیتال
- محیطی با گرافیک بالا و نحوه کار آسان
- جستجو بر اساس کلمات کلیدی و نویسنده و موضوع
- تهیه لیست از مقالات مورد علاقه شما
- خودآزمایی در مورد موضوع مورد نظر شما
- قابلیت بزرگنمایی صفحات برای مطالعه راحت تر
- دی وی دی جایزه شامل چند فایل تصویری است که هیچ کسی تابحال ندیده
 

محتویات دی وی دی ها :


برنامه نصب و مجلات آگوست 1995 تا دسامبر 2008
مجلات و نقشه های ژانویه 1979 تا جولای 1995
مجلات و نقشه های مارچ 1963 تا دسامبر 1978
مجلات و نقشه های می 1946 تا فوریه 1963
مجلات و نقشه های ژوئن 1925 تا آگوست 1946
مجلات و نقشه های اکتوبر 1888 تا می 1925
دی وی دی جایزه
رازهای تایتانیک

برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


دانلود مستند زیبای خطرناک ترین جاده های جهان

 

http://up.vatandownload.com/images/v07kw8i0efr7xdt74psq.jpg

(دانلود مستند زیبای خطرناک ترین جاده های جهان)
 

آیا به جاده های خطرناک و پر پیج و خم علاقه دارید؟ پس این مستند را از دست ندهید .در این مستند با یک کمدین به نام Sue Perkins و یک ماجراجو به نام Charley Boorman همراه می شویم و از آلاسکا به سمت بزگراه Dalton حرکت می کنیم . در این مسیر نیز از یک مسیر خاکی که در سال 1970 به عنوان یک جاده فرعی برای حمایت از خط لوله نفت آلاسکا ساخته شده است نیز عبور خواهیم کرد . به دلیل کوهستانی بودن منطقه ، تعمیر و نگهداری بزرگراه ها در تمام طول سال انجام می شود و تیمی همیشه آماده مقابله با سقوط بهمن هستند .به دلیل اینکه به شرایط جوی قطب شمال بسیار نزدیک هستند ، باید از رانندگان کامیونی که این بزرگراه ها مانند خانه آنهاست کمک بگیرند .در قسمت دیگر این مستند به جاده های خطرناک هیمالیا سفر می کنیم و نیز از جاده های خطرناک آفریقا دیدن خواهیم کرد.برای عبور از جاده های خطرناک فقط باید از بومیان منطقه کمک گرفت ، بدون کمک آنها شاید جان سالم به در نخواهید برد . 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 653
بازدید کل : 57551
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم