مجله دانلود
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

دانلود کتاب خسرو و شیرین
خسرو و شیرین

دانلود کتاب خسرو و شیرین

در این مطلب کتاب معروف خسرو و شیرین را برای کاربران عزیز پی سی دی جهت دانلود آماده کرده ایم.
خسرو و شیرین منظومه‌ای از نظامی گنجوی است که در آن از لحن باربد سخن رفته‌است.نظامی این منظومه را در چهارچوب‌های زندگی خسرو در بزم شیرین، هنگام فرار از مقابل بهرام چوبینه و شب نشینی‌های آن دو با هم و غزل هر یک از کنیزان خسرو و شیرین و گفتگوی آن دو و سرود نکیسا و باربد، بیان می‌دارد.

  http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

دانلود بازی Syndicate 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** همراه با کرک گروه Skidrow + نسخه فشرده BlackBox ***

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی Syndicate توسط استودیوهای Starbreeze ساخته شده است و بازسازی سری اصلی آن است که توسط ullfrog Productions ساخته میشده است. این بازی چیزی بیشتر از یک بازی اول شخص تیز اندازی می باشد. شما می توانید آنها را یک بازی اول شخص تیر اندازی علمی تخیلی بنامید. Syndicate دارای یک حالت بازی 4 نفره همکاری می باشد که هیجان آن را چند برابر می کند. خط داستانی این بازی در زمان آینده رخ می دهد، جایی که شما رئیس یک اتحادیه هستید. با نیروهای cyborg خود می توانید مکان های زیادی را تسخیر کنید و تحقیقات بیشتری برای ساخت سلاح های حرفه ای انجام دهید.
ماجرای این بازی در سال 2069 رخ می دهد ، جایی که هیچ دولتی وجود ندارد. جهان از هم گسیخته است و مناطق مختلفی شکل گرفته اند که توسط گروه های بزرگ و شناخته شده ای کنترل می شود. این گروه های به نام اتحادیه های (Syndicate ها ) شناخته می شوند. هر چیزی در این دنیا به صورت دیجیتالی کنترل می شود، حتی زندگی انسان ها. دیگر هیچ دستگاه دیجیتالی نیاز نیست تا افراد بتوانند به اطلاعات و تکنولوژی دسترسی داشته باشند. تمامی این اتصالات می تواند توسط یک چیپ در درون مغز قرار داده شوند.
هر اتحادیه دارای یک چیپ بسیار پر قدرت می باشد تا نیروی بیشتری داشته و محدوده بیشتری را در دست داشته باشند. آنها اسلحه های کشنده و مخربی در اختیار دارند که می توانند توسط آنها ماشین های دیجیتال کشتار در سیاره زمین را بسازند. در این بین ، Eurocorp یکی از شرکت های عظیم است و شما آخرین مامور آن هستید. اسم شما Miles Kilo است و قصد دارید کنترل اتفاقات را در دست بگیرید و به انتقام از آن شرکت قیام کنید.
شرکت Electronic Arts این بازی را برای پلتفورم های مختلفی مانند ویندوز ، PS3 و Xbox 360 آماده کرده است. این بازی نه تنها دارای گیم پلی منحصر به فردیست بلکه دارای گرافیک و افکت های صوتی بسیار خاصی می باشد. یکی از افکت های جالب آن ، افکت پاشیدن خود ، سر بریدن ، دریده شدن بدن و خرد شدن استخوان ها می باشد.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌
دانلود بازی Flick Soccer! v1.0.2

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Flick Soccer! v1.0.2 آندروید

Flick Soccer! نام بازی فوق العاده زیبا و جذابی است که در آن باید با ضربه انگشت خود از ناحیه های مختلف توپ را به سمت دروازه بزنید و ببینی که می توانید این توپ را گل کنید یا خیر ، این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و قطعا می تواند مدت بسیار زیادی شما را سرگرم نماید ، همچنین امکان قرار دادن رکوردهای خود در اینترنت نیز وجود دارد ، این بازی زیبا را می توانید برای سیستم عامل آندروید از سایت پی سی دی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

  http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌
دانلود Call of Duty Operation Kingfish

دانلود دوبله فارسی فیلم کوتاه Call of Duty Operation Kingfish 2012

چندی پیش یک فیلم کوتاه توسط یک گروه شخصی در مورد سری بازی های Call of Duty Modern Warfare ساخته شده است که در اینترنت سر و صدای زیادی برپا کرده است. این فیلم کوتاه به قدری حرفه ای است که انگار توسط شرکت های معروف فیلمسازی ساخته شده است. سایت پی سی دی به تمامی علاقه مندان به سری بازی های COD پیشنهاد این فیلم کوتاه را به همه ی کاربران خود می کند.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌
دانلود انیمیشن دوبله فارسی

دانلود نسخه دوبله فارسی انیمیشن Fantastic Mr. Fox 2010

*** کیفیت فوق العاده بالای 1080p Full HD ***

امروز با انیمیشن دوبله فارسی دیگری در خدمت کاربران سایت پی سی دی هستیم.
خلاصه داستان:
این انیمیشن درباره یک روباهی که زندگی جنگلی خودش را با شکار مرغ ها ، دزدیدن بوقلمون ها و …میگزراند. او میبایست روزهای وحشیگریش را کنار بگذارد و بهترین کارهای یک پدر نمونه را انجام دهد: مسئولیت پذیر باشد.او خیلی سرکش ، مستبد و وحشی است.او فقط میخواهد "یک بار دیگر وحشی گری کند" اما …

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 684
بازدید کل : 57582
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم