مجله دانلود
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

دانلود Top Gear Seson 4

دانلود فصل چهارم مستند تخت گاز Top Gear Season 4 - 2004

سایت پی سی دی در نظر دارد تمامی قسمت های مستند سریالی تلویزیونی تخت گاز (Top Gear) را جهت دانلود به صورت رایگان برای کاربران ایرانی قرار دهد. امروز با چهارمین فصل در خدمت شما هستیم که می توانید هر قسمت را به صورت جداگانه با لینک مستقیم دانلود کنید.
Top Gear یک سریال تلویزیونی انگلیسی درباره موتور وسایل نقلیه و اتومبیل های اولیه می باشد. این مستند در سال 1977 به عنوان یک شوی تلویزیونی غیر متعارف آغاز شد. بعدها و مخصوصاً از سال 2002 به بعد ، شیوه کار خود با طنز در آمیخت. هم اکنون این شوی تلویزیونی با مجری گری Jeremy Clarkson ، Richard Hammond و James May دنبال می شود و 3 راننده نیز برای تست کردن ماشین ها در آن حضور دارند. پیش بینی می شود این شوی تلویزیونی بیش از 350 میلیون بیننده در 170 کشور دنیا را به صورت هفتگی به پای تلویزیون ها می کشاند و البته در اینترنت نیز به شدت در حال مبادله بین افراد است و هر اپیزود چیزی نزدیک به 300 هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. اولین اپیزودهای این شو در شبکه BBC2 و BBC HD شامل بر 14 قسمت ، پخش شده است .
A.A.Gill یک مقاله نویس است که دوست نزدیک Clarkson بوده و سمت مقاله نویس را برای مجله Sunday Times بر عهده دارد . او به ما نشان می دهد که علت موفقیت این مجموعه تلویزیونی ، تخصص بالای افراد و سازنده های برنامه ، ویرایش و تدوین وسواسی و همراه با موزیک، طبقه بندی و کیفیت بالای تمامی عناصر آن است. کمدین انگلیسی و مهمان این شو Steve Coogan ، این مجموعه را نقد خواهند کرد .

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

دانلود Avira Free Antivirus 12

دانلود آنتی ویروس رایگان آویرا Avira Free Antivirus 12

شرکت Avira در جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان خود تغییراتی اساسی در آن ایجاد کرده تا این نرم افزار بتواند گوی سبقت را از دیگر رقیبان خود برباید. این آنتی ویروس می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به دنبال بالاترین کارآیی و آپدیت های منظم برای جلوگیری از آلودگی های ویروسی هستند.
برنامه نویسان avira همیشه روی ساخت یک رابط گرافیکی زیبا تاکید دارند تا تمامی امکانات آن به خوبی در دسترس باشد. خوشبختانه Avira 12 علاوه بر قدرت بسیار بالا در مبارزه با ویروس ها ، دارای رابط گرافیکی بسیار ساده ای می باشد تا کاربران بتوانند به سهولت از امکانات آن بهره ببرند.
این آنتی ویروس دارای تنظیمات فراوانی می باشد تا کاربران حرفه ای بتوانند به خوبی از آنها برای رفع مشکلات خود استفاده کندد و همچنین کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی از تمامی آنها در یک رابط گرافیکی در دسترسی بهره مند شوند.
مرحله نصب نرم افزار بسیار کوتاه است. در حین نصب باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید تولبار آن را نصب کنید یا خیر. مرحله اسکن کامپیوتر از مهمترین عملکردهای هر آنتی ویروس می باشد. کافیست که هارد دیسک مورد نظر خود را انتخاب کنید تا Avira 12 به سرعت و دقت بالا اسکن را تکمیل کند. بدین ترتیب می توانید از شر تمامی ویروس ها و کرم های اینترنتی خلاص شوید. البته سرعت اسکت بستگی به میزان اطلاعات ذخیره شده روی کامپیوتر نیزدارد و اسکن برخی فایل ها کمی زمان می برد.
Avira 12 کامپیوتر شما را در برابر ویروس ها ، کرم ها ، ترجان های مخرب، Dialer ها ، روت کیت ها ، جاسوس افزارها و تبلیغات مزاحم به خوبی محافظت می کند. علاوه بر این امکانات ، ابزاری برای امنیت ایمیل و وب و یک دیوار آتشین بسیار حرفه ای نیز از دیگر ویژگی های Avira 12 است.
در پایان می تواند گفت Avira 12 بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند برای حذف ویروس ها و تروجان ها می باشند. سرعت اسکن بالا و رابط گرافیکی زیبا از ویژگی های برتر این نرم افزار به شمار می رود.

  http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

دانلود بازی

دانلود بازی فکری و زیبای Shades of Death: Royal Blood Final Portable + Strategy Guide

Shades of Death: Royal Blood یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. داستان این بازی مربوط به زمانی می شود که شخص اول بازی پدر خود را از دست می دهد و خواهرش برای کمک از وی تقاضا می کند تا به قلعه خانوادگی شان باز گردد. حال شخص اول داستان ما به خانه باز می گردد و در ابتدا احساس می کند که همه چیز بی نظم و نا مرتب است و به همین دلیل تصمیم می گیرد پرده از راز مرگ پدرش بردارد. حال شما با کمک کردن به او و کاوش قلعه و سر زدن به مکان های مختلف سر نخ های جدید را بدست می آورد و تمامی اشیاء و لوازمی که لازم است را می یابید و در نهایت سر از همه چیز در می آورید. این بازی از گرافیک بسیار مناسبی برخوردار است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم می کند.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

برنامه بازیابی

برنامه قدرتمند بازیابی اطلاعات DiskGetor Data Recovery 3.3

DiskGetor Data Recovery یک ابزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید تمامی فرمت های مختلف مانند ویدیو , موزیک , فایلهای ورد , فایلهای پاورپوینت , تصاویر , فایلهای فشرده و... را تنها با چند کلیک بازیابی کنید. این برنامه قادر است تا تمامی فایلهایی که بر حسب اتفاق حذف شده اند , فایلهایی که از درون سطل بازیافت حذف شده اند , پارتیشن هایی که حذف شده اند , فایلهای گم شده و ناقص , فایلهایی که از طریق Shift + Delet حذف شده اند را بازیابی کنید. همچنین این برنامه می تواند هاردهای اکسترنال , فلش مموری و دیگر دستگاه های قابل حمل بازیابی کنید. این برنامه قابلیت پشتیبانی و بازیابی FAT , NTFS هارد دیسک های Samsung , Maxtor , Seagate , Western , Flash , Memory card , DV files , MP3 Player , MP4 Player , Digital Cameras , تصاویر خام و... اشاره کرد.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌

دانلود مجله فارسی گیم لند شماره 14

گیم لند مجله ای حرفه ای می باشد که به بررسی و مرور جدیدترین بازی های روز دنیا می پردازد. این مجله توسط نویسندگانی از وبسایت بازی رایانه تولید می شود. تا به امروز ۱۴ نسخه از این مجله اینترنتی منتشر شده است که طرفداران زیادی را در میان فارسی زبانان سرتاسر دنیا جذب کرده است. در این نسخه از مجله به بررسی و پیش نمایش بازی های روز دنیا پرداخته می شود که برای اطلاع از سرفصل های آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

www.iranvij.ir| گروه اینترنتی ايران ويج‌


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 672
بازدید کل : 57570
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم