جوک واس ام اس
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

همه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود
میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود
خبرت هست که از خوبی خود بیخبری
بخدا خوبتر از خوبتر از خوبتری...
 

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
  
چشمانم را بستند تا پنهان شدنت را نبینم ...

یک , دو , ... ده سال می گذرد,

هزار ده شمرده ام و تو هنوز نگفته ای : بیا

 

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
واقعیت است جاذبه ی تو
از بس جذابی
می خواهم تورا به نیوتن ثابت کنم...
  
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
امروز که یاد من نیستی
بگذار برایت ترانه ای بخوانم از آدمکی برفی
که در حسرتت آب شد
و تو چشمان خیسش را ...
به آستین پیراهنت دوختی
 

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 
دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم
نه برای اينکه آنهايی که رفتند را باز گردانم
برای اينکه نگذارم اصلا بيايند ...

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 
به فکر نوازش دستهای منی !
بی آنکه بدانی دلم است که تنها مانده 
دستهایم که دو تایند !


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔   

 
فرشته‌ها بی‌ حجابند ،

برای پاک بودن 

هیچ نیازی به پوشاندن نیست

حجب و حیا ذاتیست
 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 
زندگی ساختنی است ،

نه گذراندنی !

بمان برای ساختن ،

نساز برای ماندن . . .

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

یادته زیرگنبد کبود 2
تا عاشق بودن و کلی حسود
تقصیر همون حسودا بود که
حالا شده یکی بود یکی نبود

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
کاش پرده می فهمید تا پنجره باز است فرصت رقصیدن دارد!!!
کاش می فهمید باد همه ی فرصت اوست...
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
به خودم قول میدهم كه فراموشـت كنم !
وقتی صبح می شود
تو را كه نه .... ولی !
قولم را فراموش می كنم ...!

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد ! ســــر و تـــه ....!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد ... !!!

 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 
د و س ت ت
د ا ر م
بریده بریده می‌نویسم
تا بدانی
مثل همین تکه‌های کلمات
که اشتیاق به هم پیوستن و معنا یافتن دارند
به سوی تو می‌آیم
تا خود را
و معنای خود را
در جهانی تازه بازیابم...

 

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
آرامشم این روزها 
مدیون همین انتظاراتیست که دیگر از کسی ندارم.....!
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

بزرگترین اشتباهم این بود که 
با دیدن اولین " دل " حکم کردم .....!
 
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
صدا كن مرا.
صداي تو خوب است.
صداي تو سبزينه آن گياه عجيبي است كه در انتهاي صميميت حزن مي‌رويد.
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔   
می پیچی بر برهنگی تنم
همچون پیچکی بر دیوار
غافل از اینکه
دیوار
دل
ندارد . 

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 

تلفن لال مانی گرفته

و من

زیر رگبار نبودنت

زنگ میزنم
 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 

صـِدایــَتــــ را اَز گـــوشِــ من پـس بگـــیر...

مـــَن بــه گـــریه هــایَم نـــان قــَرض مــی دَهم 

کــــــهـ اِلتـــِمـاس تـو را نکننــــد...

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
 

بگو من كه دنيا را پيچانده ام چه كنم؟...

خيالت اينجاست و نمي پيچد...!!!

 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
تو نیستی ...
و من ماندم و خواب هايي معطل
دلي دست دوم....
غمي دست اول...


  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 
کاش دنیـــا برعکس بود آدما عاشق نمی شدند 

عاشقا آدم می شدند.......!!


 
  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 


 
یک استکان چای داغ مهمان منی....
کنار پنجره بخار گرفته وقت تنهایی ات
نوش جان!
چای وفاداری من همیشه تازه دم است ...
 

  ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  

 
کــاش مَن دیگــَری بودمــــ...

مــی نشستمــ روبِـروی خـودَمـــ

ســر تــا پـــا گــوش مـی شدَمـــ

تــا ببینَمـــ حـَرفـــ حسابَمــــ

" چیستــــ؟؟؟! "
 

  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  


 
در نگــاهت چیزیست که نمیدانم چیست !

مثل آرامش بعد از یک غم..مثل پیدا شدن یک لبخند..مثل بوی نم بعد از باران..

در نگــاهت چیزیست که نمیدانم چیست !

مــن به آن محتاجم ...

 

 
  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 

وقتي برفِ محله ي ما

آب نمي شود...

ايمان مي آورم

كه حتي

خورشيد - هم -

نابرابر مي تابد


 
  ✘ ✔     ✔    ✘ ✔    ✘ ✔  
 
 
اگر سرت را روی سینه ام بگذاری
هیچ صدایی نخواهی شنید...
قلب من طاقت این همه خوشبخت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 57588
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم