دانلود رایگان بازیهای آندروید
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

آنتی ویروس Kaspersky Mobile Security v9.10.108 – اندروید

دسته‌بندی : آندروید| موبایل

دانلود Kaspersky Mobile Security v9.10.108 آنتی ویروس بسیار قدرتمند و به روز برای گوشی های هوشمند تحت سیستم عامل آندروید بصورت فول کرک شده که با توجه به تروجان ها و ویروس های جدید آندروید نصب یک انتی ویروس ضروری می باشد.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

با نرم افزار واژه شناس فایل های اسکن شده را به متن تبدیل کنید

Vajeh Shenas نام نرم افزار فارسی و پرکاربردی است که متن های انگلیسی و یا فارسی را از فایل‌های اسکن شده براحتی خارج می‌نماید. به عبارت ساده تر اگر شما یک جزوه تایپ شده یا یک کتاب داشته باشید و مجبور باشید آن را تایپ نمایید ، دیگر لازم نیست اینکار را انجام دهید ، فقط کافیست آنها را اسکن نموده و بوسیله این نرم افزار فارسی و قدرتمند آنها را به متن تبدیل نمایید. این نرم افزار برای دفاتر فنی ، مغازه های خدمات کامپیوتری ، انتشارات ، دانشجویان و بسیاری از صنوف دیگر یک نرم افزار بی‌نظیر خواهد بود.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

نرم افزار Learn Iqra v1.1 یکی از بهترین نرم افزار هایی می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.شما به عنوان یک فرد مسلمان باید بتوانید قران کریم را بصورت صحیح قرائت نمایید و اگر در قرائت قران دارای اشکالاتی هستین نرم افزار Learn Iqra v1.1 بدون شک برای شما بهترین انتخاب است که در هر کجا که هستید بتوانید قرآن را بخوانید و قرائت آن را یاد بگیرید.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

بازی جذاب و بسیار زیبای همسایه جهنمی ۵ Neighbours From Hell

دسته‌بندی : بازی| ماجرائی

اگر از علاقمندان بازیهای کامپیوتری باشید حتما با بازی Neighbours From Hell آشنا هستید و ممکن است یکی از نسخه های این بازی را انجام داده باشید. تابحال ۶ نسخه از این بازی کارتونی انتشار یافته است که ۳ نسخه اول این بازی با زبان انگلیسی و ۳ نسخه بعدی بازی با زبان روسیه ای منتشر شده است. پس مستحضر باشید که نسخه ۵ این بازی که هم اکنون در سایت کمیاب منتشر شده به زبان روسی می‌باشد.

داستان بازی بدین صورت است که شما در نقش همسایه‌ای مردم آزار هستید و باید تا می‌توانید همسایه بدبختتان را اذیت کنید و او را عصبانی کنید. در طول بازی باید از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید و دور بمانید در غیر این صورت کتک مفصلی نوش جان خواهید کرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازی کنید. باید تا می‌توانید خرابکاری کنید مثلا از جوهر پرینتر در نوشیدنی همسایه بریزید و یا روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و خیل از کارهای دیگر که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی کنید.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

مجموعه ای از ترانه های شاد کودکانه – خاله شادونه

دسته‌بندی : آموزشی| کودکان

در پی انتشار سریهای قبلی مجموعه ترانه های شاد کودکانه و استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان سایت از این مجموعه ها تصمیم به انتشار مجموعه ای دیگر از آهنگ های کودکانه گرفتیم. این مجموعه شامل ۱۰ آهنگ بچگانه می‌باشد که توسط مجری توانمند برنامه کودک شبکه ۲ ملیکا زارعی ( خاله شادونه‌ ) خوانده شده اند. سایت کمیاب این موسیقی های کودکانه زیبا را به تمام مادران و کودکان ایرانی تقدیم می‌نماید. امید است مورد پسند واقع گردد.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

 

نرم افزار فارسی محاسبه وزن ایده ال بدن با فرمت فلش

Body Mass Index نام یک نرم افزار فارسی کم حجم ، پرکاربرد و جالب می‌باشد. شما با وارد کردن قد و وزن خود می‌توانید ایده‌ال ترین وزن بدن خود را مشاهده کنید و در صورتی که چاق یا لاغر باشید این برنامه میزان چاقی یا لاغری را به شما اعلام خواهد کرد.

-----------------------------------------

موسیقی بیکلام و غمناک Belalim اثری از گروه Cafe Anatolia

دسته‌بندی : موسیقی بدون کلام| هنر

Cafe Anatolia  نام یک گروه موسیقی ترکی مشهور است که تاکنون چندین آلبوم موفق منتشر نموده اند. یکی از این آلبوم ها که محصول سال ۲۰۰۴ می‌باشد Turkish Instrumental Music نام دارد که قصدا داریم یکی از تراک های این آلبوم را به شما عزیزان معرفی نماییم.
تراک دوم این آلبوم که Belalim نام دارد یک موسیقی بیکلام غمناک است. نوای سوزناکی که در آهنگهای ترکی شنیده می‌شود در این موزیک بدون کلام نیز کاملا مشهود است. اگر به سازهای خاصی که در موسیقی های ترکی بکار می‌رود علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنیم این آهنگ زیبا و البته غمناک را از دست ندهید.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

انیمیشن گربه چکمه پوش Puss in Boots 2011

دسته‌بندی : انیمیشن

زبان: انگلیسی
کیفیت: BluRay 720p
فرمت: Mkv

این انیمیشن داستان زندگی شخصی گربه ی شمشیرزن سری انیمیشن های « شرک » را به تصویر می کشد. این گربه اسپانیایی! شمشیر زن ماهر و بی باکی است اما در مواقع ضروری به اندازه ایی خودش را لوس می کند که دل هر انسانی بدرد می آید و …
این انیمیشن زیبا محصول سال ۲۰۱۱ می‌باشد که کمیاب اولین سایت فارسی انتشار دهنده این انیمیشن در بیست و دوم بهمن با کیفیت فوق العاده BluRay 720p می‌باشد البته این انیمیشن هنوز دوبله فارسی نشده است. امیدوارم که مورد جلب رضایت و خوشنودی بینندگان عزیز سایت کمیاب باشد. ما را با نظرات سازنده خود در پیشرفت و تعالی این سایت یاری کنید.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

----------------------------------------


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 57556
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم