سريال عشق ممنوع
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
سریال عشق ممنوع + تصاویر بازیگران
 
گروه اینترنتی ایران سان 

سريال عشق ممنوع

 
كارگردان : Hilal Saral
نويسندگان : Ece Yörenç ،Melek Gençoğlu
 
عشق ممنوع (ask-i memnu )عنوان سریال ترکی هست که اخيرا از شبكه هاي فارسي زبان پخش مي شه سریالی که بیننده های زیادی هم تو ایران داره و چند قسمت تا پايان اين سريال جذاب بيشتر نمونده . داستان سریال از روی رمان مشهور خالد ضیا اوشاکلیگیل ساخته شده .
بیهتر ( سمر ) دختر خانواده ی یراوغلو بعد از مرگ پدرش برای رقابت با مادر به خواستگاری پیرمرد ثروتمندی بنام عدنان ضیاگیل پاسخ مثبت میدهد.عدنان با دو فرزند ویک برادر زاده ی نا تنی بهلول ( مهند )پذیرای بیهتر می شوند….
وعشق بهلول و بیهتر هست که از اینجا شروع میشه یه عشق ممنوعه…..! ماجراها حول عشق پنهان بهلول و بیهتر و ترس اونا از فاش شدن این راز میچرخه، از طرف دیگه نیهال دختر خانواده , بهلول رو دوست داره
کلا سریال ماجرای روابط های عاشقانه و عاطفی از نوع ممنوعه هست
عشق دختر پولدار خانواده ( دختر عدنان) به پسر عموش که خودش عاشق زن عموشه!
عشق  راننده شخصی  به دختر پولدار خانواده!
عشق  دختر خدمتکار به راننده شخصی!
نمیشه انکار کرد که سریال خوش ساخت و جذابی نیست . چون با پايان هر قسمت هيجان شروع قسمت بعدي شروع ميشه ، موسیقیش هم که فوق العاده ست

گروه اینترنتی ایران سان

 

عشق ممنوع از سال ۲۰۱۰ تمامی کانال های فارسی زبان در خواست خرید آن را کردند ولی هیچ کدام موفق به خرید این سریال که یکی از گرانترین سریال های دنیا محسوب میشود را نداشتند . فارسی ۱ ،pmc ، و … بارها برای خرید این محصول بزرگ تلاش کردند تا بالاخره کانال Gem tv چند ماه پیش موفق به خرید این سریال زیبا شد .
این سریال حتی در یکی از کانال های امریکا هم با زیرنویس انگلیسی پخش شد . و این برای محصولات ترکیه یک رکورد بزرگ بود .در کانادا هم یک کانال اینترنتی توانست سریال را با زیرنویس پخش کند و حتی امریکای لاتین هم امسال شروع به پخش این سریال زیبا کرد .گزارشی هم درباره این سریال با فکر و عقیده بازیگران لاتین در مورد سریال و کارکترهای آن پخش شد و کارکتر بیهتر بیشتری کارکتری بود که بازیگران علاقع زیادی به بازی آن داشتند .
بازیگر نقش اول سریال برن سات در نقش بیهتر بیش از ۲۰ جایزه برای پرفورمانس خود در بازی نقش بیهتر دریافت کرد و در آخر او بهترین بازیگر سال و سریال بهترین سریال سال شناخته شد . این سریال باعث شهرت ترکیه و سریال های دیگر در دنیا شد و در حدی که چندی پیش روزنامه لندن تایمز درباره سریال های ترکیه و موفقیت های آنها نوشت .
همینطور بازیگران نقش اول سریال پرطرفدار ترین بازیگران سال شدند و در رمانیا و کشور های عرب بازیگران مورد الگو قرار گرفته شده انتخاب شدند .
کشور رمانیا ،یونان از اولین کشورهایی هستند که این سریال را در حالی که در حال پخش بود خریداری کردند و هزینه بزرگی پرداخت کرند .
قسمت فینال سریال در کشور های یونان و ترکیه بین ساعت های پخش مغازه ها تعطیل شدند .
 
 گروه اینترنتی ایران سان
 
 
Kivanc Tatlitug (مهند)
 
کوانچ تاتلیوغ که به نام مهند مشهور شده است با بازی در سریال عشق ممنوع شهرتی جهانی یافت . وی همچنین در سال ۲۰۰۲ عنوان بهترین مدل جهان را بدست آورد . او متولد روز ۲۷ اکتبر سال ۱۹۸۳ است
 او یک بسکتبالیست حرفه ای و ماهر است و هنگامی که به استانبول مهاجرت کرد به باشگاه Ülkerspor sports پیوست . در حال حاضر وی به بسکتبال به عنوان یک سرگرمی نگاه میکند و بیشتر به عنوان مدل و بازیگر سینما مشغول به کار است و شغل اصلی وی هنرپیشگی محسوب می شود . همسر وی نیز مانند خودش جز خوش اندام ترین افراد دنیا محسوب می شود به طوری که در سال ۲۰۰۲ او نیز توانست لقب زن سال را در دنیا از آن خود کند و این دو زوج در یک سال به موفقیتی عظیم در زندگیشان دست یافتند . نام همسر وی Azra Akin است .
نکته جالب توجه اینجاست که وی در میان عرب زبانان بسیار محبوب است . اودر یک سریال ترکی به نام Gumus نقش آفرینی کرد که نامش در آن سریال Mehmet بود ولی در میان عرب زبانان بهMohannad مشهور شد . جالب اینجاست که دوبله های فارسی که از این سریال به زبان فارسی ساخته شده نیز نام وی را مهند می گویند در حالی نام او در فیلم بهلول است .

گروه اینترنتی ایران سان

گروه اینترنتی ایران سان

گروه اینترنتی ایران سان

گروه اینترنتی ایران سان



 

Beren Saat (ثمر)

 

برن سات (Beren Saat) متولد ۲۶ فوریه ۱۹۸۴ (۷ اسفند ۱۳۶۲) بازیگر ترکیه ایست.

برن سات تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دانشگاه سرمایه (Başkent) رفت. هنگامی که در دانشگاه بود در مسابقه تلوزیونی ستاره ترکیه (Türkiye’nin Yıldızları) شرکت کرد و مقام دوم را بدست آورد.
پس از حضور در آگهی بازرگانی یک آبنبات، سات اولین کار تلوزیونی خود را در Aşkımızda Ölüm Var و در نقش خواهرEce Uslu بازی کرد. در سال ۲۰۰۴ در Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد و در ۲۰۰۵، اولین بازی خود را بعنوان بازیگر نقش اول در Aşka Sürgün انجام داد. پس از اینکه در Tomris Giritlioğlu’s Hatırla نقش Yasemin Ünsal را بعنوان نقش اول بازی کرد در سراسر کشور مشهور شد. درسال ۲۰۰۸ او مجدداً با Giritlioğlu در فیلم Güz Sancısı (درد پاییز) همکاری کرد.
سات همان سال در نقش Bihter Yöreoğlu در سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) که اقتباسی بروز شده از رمان کلاسیک Halit Ziya Uşaklıgil بود ایفای نقش کرد.
بخاطر عملکرد خوب خود جایزه پروانه طلائی “بهترین بازیگر مکمل زن” را دریافت کرد. سات همچنین بعنوان نقش اصلی در فیلم Gecenin Kanatları (بال شب) به کارگردانی Serdar Akar که دسامبر ۲۰۰۹ اکران شد بازی کرده است. او در حال حاضر در سریال “Fatmagul’un Sucu ne?” که اقتباسی از رمان “Vedat Türkali” است مشغول به کار است، و نقش کاراکتر اصلی (Fatmagul)را در این مجموعه تلوزیونی که یکی از معتبرترین سریال های تلوزیون ترکیه است بازی می کند. او در اینسریال نقش دختر جوانی را بازی میکند که پس از اینکه توسط غریبه ها مورد تجاوز قرار میگیرد زندگی اش دگرگون میشود
 
گروه اینترنتی ایران سان

گروه اینترنتی ایران سان

گروه اینترنتی ایران سان

 

http://www.iranfars.ir/images/1/2.gif

http://www.iranfars.ir/images/1/seperate2.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 57644
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم