دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

 

همانطور که شما آگاهید در ساختار کلی ویندوز ۸ تفاوت ها و خصوصیات جدیدی نسبت به نسخه های قبل گنجانده شده است نحوه عملکرد ذخیره سازی تصاویر در ویندوز ۸ هم دست خوش تغییرات بوده. درویندوز ۸ تصاویراسکرین شات به صورت اتوماتیک در پوشه خاصی برروی هارددیسک ذخیره میشوند.

درنسخه های قبلی ویندوز ، کاربران برای چسباندن و الصاق تصاویر اسکرین شات خود ، بایستی آنهارا از کلیپ بورد (clipboard) به داخل یک بوم خالی (blank canvas) کپی میکردند و به صورت منوآل (دستی) آن فایل را ذخیره میساختند.

برای اینکه موضوع برایتان بیشتر جا بیوفتد و روشن تر شود بیشتر شرح میدهیم :

ابزار عکس گرفتن از صفحه نمایش ( همان اسکرین شات ) ، که با فشردن کلید مخصوص روی کیبرد انجام میشود ( بوسیله کلید PrintScreen ) در ویندوز ۷ به صورت دستی ذخیره میشود ولی ویندوز ۸ در این ویژگی با ویندوز ۷ تفاوت دارد و نحوه ذخیره سازی این تصاویر اسکرین شات اتوماتیک میباشد (بدون دخالت کاربر ) .

در نگاه اول شما شاید پیش خود تصور کنید که این ابزار جدید موجود در نسخه ۸ ویندوز غیر قابل تنظیم هستند و به اجبارباید رعایت شوند!  ولی آنچه حقیقت دارد این است که چند گزینه برای تنظیمات شخصی تعبیه شده است که قابل دسترس کاربر میباشد.

ولی در جلو چشم مانیستند و باید خودمان آنهارا بیابیم . حالا من در این مقاله قصد دارم به شما آموزش بدهم که چطور پوشه تصاویر اسکرین شات را از محل پیش فرضی که ویندوز ۸ برایش تعریف کرده به مکان دلخواه خود تغییر دهید

مسیر پیش فرض این گونه تعریف شده :

C:UsersUsernamePicturesScreenshots

در سه گام ما این آموزش را انجام میدهیم

گام اول :

دایرکتوری تصاویر را باز کنید (Pictures directory)

راهنمایی ==> (C:UsersUsernamePictures)

روی پوشه تصاویر اسکرین شات راست کیلیک کرده و از منوی باز شده (Properties) را انتخاب فرمایید.

گام دوم :

حالا باید این پوشه را به محل مورد نظر خود تغییر دهیم ، برای اینکار باید گزینه مخصوص جابجایی را پیدا کنیم. برروی دکمه جابجایی (Move) کیلیک می کنیم ودر پنجره بروز (window browser) محل مورد نظرمان را انتخاب می کنیم. اگر پوشه مورد نظرمان هنوز ساخته نشده است ، در این پنجره توانایی ساخت آنرا داریم.

گام سوم :

اکنون ویندوز از شما سوال میپرسد که : آیا شما اجازه این انتقال را میدهید؟ برروی بله (yes) کلیک کنید تا انتقال انجام گردد .

حالا اگر پشیمان شده اید و میخواهید دوباره پوشه اسکرین شات به محل پیش فرض ویندوز(default location) باز گردد . کافیست ، راست کلیک کنید روی پوشه تصاویر منتقل شده و زبانه موقعیت را باز کنید (Location tab) و روی تکمه (Restore defaults button) کیلیک نمایید تا بازگردانی انجام گردد.

هفته پیش گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد که از نسخه ۲۵ مرورگر Chrome دیگر اجازه نصب افزونه‌ها را به طور خودکار و بدون تایید کاربر نخواهد داد. در نتیجه دیگر برنامه‌های نصب شده اجازه نصب افزونه را نخواهند داشت و تنها با تایید کاربر آن هم در فضای کروم اجازه فعالیت خواهند یافت. به عنوان مثال در هنگام نصب یک دیکشنری اگر کاربر بخواهد افزونه پیدا کردن کلمات را به کروم اضافه کند، اجازه این کار را پیدا نخواهد کرد؛ حتی اگر در هنگام نصب کاربر این اجازه را صادر کند. بلکه کاربر بعد از نصب، در مرورگر خود پیغامی را مبنی بر کسب اجازه و راه‌اندازی دریافت خواهد کرد که تنها در این صورت افزونه‌های جدید به مرورگر شما راه پیدا خواهند کرد. این موضوع در مورد افزونه‌هایی که قبلا به همین شیوه و یا حتی به صورت آفلاین نصب شده‌اند نیز صادق خواهد بود و بعد از نصب کروم ۲۵ تمامی آن‌ها در حالت تعلیق خواهند بود تا اجازه دریافت کنند. در واقع گوگل سعی دارد تا کاربران را به نصب افزونه‌ها تنها از طریق Web Store ترغیب نماید. روشی که موزیلا خیلی وقت است چیزی شبیه به آن را کم و بیش اجرا می‌کند.

Google chrome extentions

مرورگر کروم یکی از محبوب‌ترین و البته به روزترین مرورگرهای حال حاضر است که هر روز به تعداد افزونه‌هایش اضافه می‌شود و همین محبوبیت باعث می‌شود تا افزونه‌های خطرناک بیشتری نیز برای این مرورگر تولید شود. در ماه می سال جاری بنیاد ویکی‌مدیا افزونه‌ای مخرب را کشف کرد که باعث نمایش تبلیغات در صفحات ویکی‌پدیا می‌شد. هر چند در ماه جولای، گوگل از نصب آنلاین افزونه‌ها توسط سایتی جز Web Store جلوگیری کرد اما همچنان راه حل نصب آفلاین بهترین گزینه برای آلوده کردن مرورگر گوگل است. گوگل در نسخه ۲۵ام کروم قصد جلوگیری از این روش را دارد. Zoltan Balazs که یک پژوهشگر امنیتی ساکن مجارستان است، در سال جاری در همایش‌های مختلف اثبات کرده است که چگونه می‌توان به وسیله یک افزونه رنگ صفحات را تغییر داد و یا از آن‌ها اسکرین شات گرفت و تقریبا هرکاری که از یک افزونه انتظار نمی‌رود را انجام داده. او در این رابطه به PCWorld گفته است که این روش مناسبی برای پیش‌گیری است و تقریبا بسیاری از حملات دیگر اتفاق نخواهد افتاد اما همچنان راه حل آفلاین باقیست که باید سریع‌تر جلوی آن را گرفت.

گوگل همچنین در سال ۲۰۱۲ خبر داد که تصمیم به مانیتور کردن تمام برنامه‌های وبسایت خود دارد تا از وجود کدهای مخرب مطمئن شود. این در حالی است که در پایان ماه آگوست امسال گروهی از پژوهشگران امنیتی اعلام کردند بسیاری از خرابکاران فیس‌بوک، کاربران را مجبور به نصب تعدادی افزونه مخرب مرورگر کروم کرده‌اند که توسط Web Store ارائه می‌شدند. این اتفاق کم و بیش در ماه دسامبر نیز تکرار شد.

با توجه به صحبت آقای Balazs،‌ تنها استفاده از سایت رسمی گوگل نیز همه چیز را حل نخواهد کرد چرا که برنامه نویس کدهای سالم را برای استفاده قرار می‌دهد و در آپدیت بعدی کدهای مخرب خود را به برنامه اضافه خواهد کرد و داستان از سر گرفته خواهد شد. او البته بر این عقیده است که گوگل همچنان مرجع امنیت این نرم‌افزار است و باید از آن پیروی کرد اما پیشنهاد این متخصص امنیت این است که گوگل باید از NPAPI ( رابط برنامه نویسی مرورگر Netscape )‌ دست بکشد،‌ چرا که باعث امن‌تر شدن این نرم‌افزار خواهد شد. کما‌ینکه گوگل در نسخه‌های مربوط به ویندوز۸ و کروم‌بوک این قسمت را حذف کرده است و باعث امنیت بیشتر در این نرم‌افزار شده است

 

بینگ دسکتاپ (Bing Desktop) برنامه رایگان مایکروسافت است که خیلی سریع امکان جستجوی مستقیم را در موتور جستجوی این شرکت فراهم می کند. می توانید اپلیکیشن بینگ دسکتاپ را , که حجمی در حدود ۲ مگابایت دارد به طور مستقیم از مایکروسافت دانلود کنید.

مراحل نصب بسیار ساده است. توسط یک Wizard به جلو می روید و گزینه ها مورد نیاز به طور پیش فرض انتخاب شده هستند.

گزینه ها شامل :

  • تعویض پس زمینه دسکتاپ به طور اتوماتیک
  • انتخاب اینترنت اکسپلورر به عنوان مرورگر نمایش دهنده نتایج جستجو
  • شروع بکار برنامه بینگ دسکتاپ همزمان با ویندوز

 

برای پیکربندی برنامه قابل تنظیم هستند.

 

Bing Desktopبه عنوان یک نوار ابزار  کوچک به صفحه دسکتاپ شما اضافه می شود که می توانید به وسیله ماوس آن را در هر جهتی جا به جا کنید. یکی از ویژگی های این نوار نمایش لحظه ای پیشنهادات در مورد کلمه مورد جستجو است. شما قادر هستید خیلی سریع به وسیله ماوس یا صفحه کلید نتایج جستجو را در مرورگر مشاهده کنید.

 

 

ضمن اینکه میتوانید با انتخاب گزینه های turn off و یا clear all تاریخچه جستجو را از بین ببرید و یا غیر فعال کنید.

گزینه جالب دیگر انتخاب پس زمینه دسکتاپ به صورت اتوماتیک همزمان با صفحه خانگی خود موتور جستجوی بینگ است. همچنین می توان یک بسته مخصوص از عکس های با موضوع خاص برای نمایش انتخاب کرد. این بخش را می توانید تنظیم کنید که آیا عکس در پس زمینه قرار بگیرد یا تغییری حاصل نشود.

آیکونی که در کنار چرخ دنده وجود دارد را کلیک کنید.در این قسمت آخرین خبرهای مهم برای شما نمایش میابد.اگر نسخه مربوط به هر زبان را دانلود کنید این خبر بر اساس زبان انتخابی نمایش میابد. شما تیتر آخرین خبرها و مقالات , وئدیو های برگزیده , عکس های منتخب و برترین های هر دسته را مشاهده می کنید و با کلیک بر روی آن می توانید به صورت کامل متن را در مرورگر مشاهده کنید.

آخرین گزینه یعنی تنظیمات را کلیک کنید. در این قسمت می توانید تمامی تنظیمات هر بخش را به صورت لینک در دسترس داشته باشید. همچنین تغییر رنگ و تم برنامه و انتخاب زبان جستجو برنامه نیز فراهم است.

با کشیدن برنامه به وسیله ماوس به سمت راست دسکتاپ , می توانید نوار بینگ را مانند Charm Bar در ویندوز ۸ داشته باشد.یعنی با کلیک برای شما نمایش میاد و در مواقعی که به آن نیاز ندارید از جلوی دیدتان مخفی میشود.

 

 

اپلیکیشن بینگ دسکتاپ (Bing Desktop) برای ویندوز XP تا جدیدترین آن یعنی ویندوز ۸ در دسترس است. استفاده از این برنامه می تواند سرعت دسترسی به نتایج جستجو را برای کسانی که به موتور جستجوی مایکروسافت علاقه مند هستند افزایش دهد.

برای دریافت برنامه بینگ دسکتاپ (Bing Desktop) می توانید به سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

کلیدهای میانبر مرورگرها به صورت استاندارد انتخاب می شوند . مثلا با زدن کلید Ctrl + D می توانید یک صفحه را بوکمارک کنید یا مواردی از این دست . البته ممکن است که در سیستم عامل های مختلف این کلیدهای کمی با هم فرق داشته باشند . حالا کاری به این قضایا نداریم . در واقع در این مطلب قصد داریم تا کلیدهای میانبر مفیدی را به شما معرفی کنیم که سرعت کار کردن شما با مرورگر فایرفاکس را افزایش می هند . اشتباه نکنید ؛ نمی خواهیم همان کلیدهای میانبر تکراری را به شما یاد بدهیم . در واقع در این مطلب کلیدهای میانبری را مثال خواهیم زد که شاید کمتر در مورد آنها اطلاع داشته باشید . این کلیدهای میانبر هم در قسمت ناوبری و هم در دسترسی به ابزارهای این مرورگر به شما کمک شایانی خواهند کرد . پس با گویا آی تی همراه باشید ……


۱- نمایش سریع نوار منوها

از زمانی که کروم با آن ظاهر متفاوت و ساده خود با به دنیای وب گذاشت ، اکثر مرورگرهای مطرح سعی کردند رابط کاربری خود را بیشتر شبیه این مرورگر کنند . در کروم هیچ چیز اضافه ای وجود ندارد و صفحات وب با گستردگی بیشتر و عاری از هرگونه شلوغی در اختیار کاربر هستند . مرورگر فایرفاکس نیز یکی از مرورگرهایی بود چندی پس از کروم ، موارد اضافه نظیر نوار ابزار را حذف کرد . اما برخی کاربران نمی توانند بدون نوار ابزار کار خود را به راحتی پیش ببرند . این کاربران بهتر است که از منوی View گزینه Menu bar را انتخاب کنند تا نوار منوها همیشه برای آنها نمایش داده شود . اما اگر شما می خواهید برای دفعات محدودی از نوار منوها استفاده کنید ، بهتر است که با استفاده از کلید میانبر Alt به منظور نمایش لحظه ای نوار منو استفاده نمایید . خیلی ساده است . هر گاه نیاز به نوار منوها داشتید کافیست که کلید Alt را بفشارید . پس از اتمام کارتان ، نوار منوها به صورت اتوماتیک مخفی خواهد شد .


۲- نمایش صفحه افزونه ها

مطمئنا همه می دانند که بیشترین قدرت مرورگر فایرفاکس از افزونه های بیشمار و قدرتمند آن سرچشمه می گیرد . شما می توانید به ده ها هزار افزونه مفید دسترسی داشته باشید و هر کدام که مناسب کارتان بود را انتخاب کرده و نصب کنید . اگر شما هم خیلی زیاد به نصب ، حذف ، فعال و غیر فعال کردن افزونه ها می پردازید ، بهتر است که از کلید Ctrl + Shift + A استفاده کنید تا مستقیما به صفحه افزونه ها بروید .


۳- جستجوی سریع

اشتباه نکنید ؛ منظورمان Ctrl + F نیست . در واقع قابلیت Quick Find خیلی شبیه همان Find مرورگرهای وب است . اما با این تفاوت که به جای فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl + F ، این بار کلید Backtick را باید بفشارید . در واقع منظور فشردن کلیدی است که کاراکتر آپاستروف یا همان ( ‘ ) روی آن قرار دارد ( در صفحه کلیدهای فارسی معمولا روی حرف ” گ ” قرار دارد ) . حالا چیزی شبیه همان Find bar فایرفاکس ظاهر می شود . با این تفاوت که تنها کلماتی که به صورت لینک باشند را جستجو می کند . تصویر زیر را مشاهده کنید .

البته می توانید از قابلیت Quick find برای جستجوی کلمات معمولی نیز استفاده کنید . تنها کافیست کلید مربوط به کاراکتر اسلش ( / ) بفشارید . سپس کلمات مورد نظرتان را جستجو کنید . خیلی راحت و حتی بدون زدن Ctrl + F :)


4- دسترسی سریع به منوی بوکمارک ها

همانطور که قبلا هم گفتیم موزیلا سعی زیادی در ساده سازی اینترفیس فایرفاکس کرده است . این تلاش ها از حذف نوار منوها شروع شد . اما خود شما هم می توانید با حذف کردن برخی قسمت ها به افزایش فضای نمایش صفحات وب کمک کنید . مثلا یکی از این قسمت ها همان نوار بوکمارک ها می باشد . اگر زیاد با این نوار کار نمی کنید ، بهتر است که آن را حذف کنید . البته می توانید به صورت موقت این قسمت را دوباره نمایش دهید . تنها کافیست که کلیدهای Alt + B را بزنید تا به بوکمارک های خود دسترسی حاصل کنید . البته با استفاده از کلیدهای میانبر Ctrl + B در فایرفاکس و مرورگرهای دیگری نظیر اینترنت اکسپلورر ، سافاری و اپرا نیز می توانید به بخش مدیریت بوکمارک ها دسترسی داشته باشید . در مرورگر کروم هم می توانید به منظور نمایش / مخفی کردن نوار بوکمارک از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + B استفاده کنید . با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + O نیز بخش مدیریت بوکمارک ها برای شما نمایش داده خواهد شد .


۵- دسترسی سریع به ابزار Responsive Design Tool

این ابزار یکی از بهترین قابلیت های فایرفاکس برای برنامه نویسان و طراحان وب است که با استفاده از آن می توانید اقدام به نمایش صفحه وب مورد نظر خود در اندازه های متفاوت کنند . مثلا فرض کنید که یک طراح وب می خواهد صفحه طراحی شده توسط خودش را برای صفحات نمایش مختلف بهینه سازی کند . ابزارهای زیادی هستند که می توانند صفحه وب مورد نظر را در اندازه های متفاوت نمایش دهند . اما با استفاده از این ابزار فایرفاکس دیگری نیازی به استفاده از ابزارهای جانبی نیست . می توانید خیلی راحت و با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + M این ابزار را مشاهده کرده و استفاده کنید . گرچه هنوز برای تغییر سایز صفحه مجبور به استفاده از موس خواهید بود . لازم به ذکر است که این ابزار تنها در مرورگر فایرفاکس وجود دارد و در سایر مرورگرها نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید .


۶- نوار ابزار مخصوص توسعه دهندگان

این نوار ابزار از نسخه ۱۶ فایرفاکس در دسترس کاربران قرار گرفته و در واقع یک محیط خط فرمان است که بهترین ابزار برای برنامه نویسان وب می باشد . گرچه ممکن است برخی کاربران حرفه ای نیز بتوانند دستوراتی را در این بخش وارد کرده و از آنها استفاده کنند . کافیست که کلیدهای ترکیبی Shift + F2 را بفشارید تا به این ابزار دسترسی حاصل کنید . این مورد هم یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی فایرفاکس می باشد . پس فکر استفاده از آن در مرورگرهای دیگر را از سر خود بیرون کنید :)


۷- مرور خصوصی وب

این ابزار در اکثر مرورگرها وجود دارد و در البته در هر کدام نیز با نام خاصی شناخته می شود . مثلا در فایرفاکس و اپرا به آن Private Browsing می گویند . در کروم به آن Incognito Mode و در اینترنت اکسپلورر نیز به آن In Private گفته می شود . با استفاده از قابلیت مرور خصوصی وب می توانید خیلی راحت در فضای وب به گشت و گذار بپردازید ، بدون اینکه نگران باشید که مبادا ردپایی از وبگردی های شما به جا بماند . ضمنا با قابلیت Private Browsing می توانید از دست سایت های تبلیغاتی که فعالیت های شما را رصد می کنند نیز فرار کنید .

برای دسترسی به حالت مرور خصوصی وب کافیست از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + P استفاده کنید . البته مرور خصوصی وب در مرورگر فایرفاکس مشکلی دارد که حل نشدن آن تا به حال کمی عجیب است . مشکل را در این مطلب از گویا آی تی به صورت کامل شرح داده ایم و راه حل هایی نیز برای آن ارائه کرده ایم که پیشنهاد می کنیم که قبل از استفاده از این قابلیت آن را به دقت مطالعه کنید ( لینک این مطلب در پایان همین مطلب آورده شده است ) .


۸- دسترسی سریع به صفحه خانگی

در همه مرورگرها می توانید صفحه خانگی را به دلخواه خود تغییر دهید . ممکن است صفحه خانگی شما یک سایت باشد ( مثل گوگل ) . یا اینکه یک صفحه خالی . فایرفاکس به صورت پیشفرض صفحه خانگی مخصوص به خود را دارد . در این صفحه خانگی موتور جستجوی گوگل ( در زمان نوشته شدن این مطلب ) و منوهایی برای دسترسی به بخش های مختلف مرورگر مثل Sync ، تنظیمات تاریخچه و … قرار گرفته است . در صورتی که به جای صفحه خانگی اصلی فایرفاکس ، یک صفحه خالی را به عنوان صفحه خانگی انتخاب کرده اید و حالا نیاز به صفحه خانگی پیشفرض فایرفاکس دارید ، می توانید از کلیدهای ترکیبی Alt + Home استفاده کنید .


۹- شروع دانلود از لینک انتخاب شده

در صورتی که به منظور حرکت بین لینک ها از کلید Tab استفاده می کنید ، می توانید برای دانلود لینک های مورد نظرتان نیز از یک کلید ترکیبی عالی استفاده کنید . کافیست با استفاده از کلید تب روی لینک دانلود مورد نظر بروید و سپس کلیدهای ترکیبی Alt + Enter را بفشارید . بلافاصله دانلود شروع خواهد شد . البته لازم به ذکر است که این روش تنها برای لینک های متنی کار می کند . به عنوان مثال اگر برای دانلود یک فایل باید روی یک دکمه کلید کنید ، نمی توانید از این روش استفاده کنید . اما مسلما این روش خیلی راحت تر از راست کلیک روی لینک ها و انتخاب گزینه Save Link as خواهد بود :)


۱۰- تکمیل آدرس ها در آدرس بار

آخرین کلید میانبری که قصد داریم خدمت شما عرض کنیم شاید به نظرتان قدیمی و پیش پا افتاده برسد . اما در واقع می تواند بسیار کاربردی باشد . حتما دیده اید که هنگام تایپ کردن حروف در آدرس بار ، فایرفاکس نیز به شما پیشنهادهایی را ارائه می دهد . مثلا با تایپ Stackov در آدرس بار ، فایرفاکس به من کلمه Stackoverflow را پیشنهاد می دهد . در واقع این نام یک سایت مشهور است . در صورتی که این آیتم را انتخاب کنم ، stackoverflow در گوگل جستجو خواهد شد . اما خیلی راحت می توانید با استفاده از کلیدهای جهتی روی گزینه مورد نظر ( در اینجا stackoverflow ) بروید و کلیدهای ترکیبی Ctrl + Enter را بزنید تا www و .com نیز به آن اضافه شود و مستقیما به آدرس مورد نظرتان بروید . مسلما در صورتی که آدرس مذکور وجود نداشته باشد با صفحه خطا مواجه خواهید شد .


سر انجام از پشت ابرهای بی تفاوتی، خورشید بخت موتورولا تابیدن گرفته. وال استریت ژورنال گزارش می دهد که مهندسین موتورولا به شدت سر گرم طراحی و توسعه یک تلفن هوشمند "سطح بالا" برای عرضه در سال آینده میلادی هستند. محصولی که رئسای بزرگ در گوگل امیدوارند رقیبی قدرتمند برای آیفون اپل و گلکسی های سامسونگ باشد.

7 ماه پیش معامله 12.5 میلیارد دلاری تملک موتورولا توسط گوگل، قطعی شد ولی در این فاصله تنها شاهد عرضه تلفن های اندرویدی سری Droid موتورولا (تحت قرارداد برای اوپراتور ورایزن و البته به طور محدودتر در قالب غیر قراردادی) بودیم. پرسشی که از مدتی قبل در اذهان شکل گرفت این بود که آیا گوگل بالاخره می خواهد همکاری نزدیک تری با موتورولا داشته باشد یا خیر؟ وال استریت ژورنال می نویسد: بله، پاسخ مثبت است.

موتورولا مشغول طراحی یک تلفن خیره کننده است که فعلاً در درون کمپانی آن را با اسم رمز X phone می شناسند. با این حال همه خبرها مثبت نیست. گفته می شود که پروژه با دشواری ها و پیچیدگی هایی روبرو است. ایکس فون تلاشی است از جانب گوگل برای ارائه محصولی که گفته می شود بخشی کلیدی در پروژه احیای موتورولا است. موتورولایی که فعلاً به تولید تلفن هایی با کیفیت بالا ولی در تعداد کم مشغول است، قرار شده دگرگون شود.

پروژه ایکس فون را «لیور ران» هدایت می کند که از متخصصین گوگل در زمینه نقشه سازی است. گویا موتورولا می خواهد ویژگی های نرم افزاری درجه یکی را برای تلفن ارائه کند، به خصوص در زمینه عکاسی. البته برخی ویژگی ها هم گویا تأثیری منفی بر باتری دستگاه دارند و وضعیت شان مشخص نیست. چند ویژگی نیز در سالی که انتهای آن را می گذرانیم، در تلفن های دیگر ارائه شده و از دهان افتاده اند! گفته شده که بیشترین مشکلات مربوط به استفاده از یک صفحه نمایش خمیده و به کار گیری متریال هایی مثل سرامیک در بدنه است.

گوگل سابقه چندانی در زمینه طراحی و تولید سخت افزار ندارد و شاید هم به همین دلیل موتورولا را خریده -تا از تجربه های مهدسان آن استفاده کند. اما از طرف دیگر تجربه همکاری گوگل با کمپانی های سخت افزاری مثل سامسونگ، ال جی و ایسوس تا اینجا و به خصوص اخیراً، مثبت بوده. (شاید ندانید که در مقر گوگل واقع در مانتین ویو کالیفرنیا، به هر یک از شرکای سخت افزاری درگیر در پروژه های نکسوسی، دفاتری در نزدیکی دفتر اصلی گروه توسعه اندروید داده می شود.)

هر چند به شما وعده ای برای دیدن یک شاهکار از موتورولا نمی دهیم -چون گویا مشکلات زیاد روند کار را کند کرده اند، ولی همیشه اضافه شدن یک رقیب به جمع سایرین مثبت است به خصوص اگر آن رقیب موتورولای کهنه کار -و در صدد ارائه یک تلفن عالی- باشد. و یک گام جلوتر، وال استریت ژورنال می گوید که پروژه ای برای ساخت تبلت توسط موتورولا نیز در جریان است.

  به روز رسانی: سایت allthingsd می نویسد که گویا موفقیت سامسونگ در فروش تلفن های اندرویدی اش، توجه گوگل را جلب کرده و این کمپانی آقای «برایان والاس» مدیر بازاریابی سامسونگ را به موتورولا آورده تا عملیات بازاریابی این کمپانی را بر عهده بگیرد. پر بازدید ترین تبلیغ ویدیویی سال زیر نظر همین آقای والاس ساخته شده که پیش از آمدن به سامسونگ، 10 سال سابقه خدمت در ریم (سازنده بلکبری) را داشت. گویا گوگل قصد دارد سال آینده آتش بازی راه بیندازد.

امروزه تبلت ها توانسته اند بازار خوبی برای خود دست و پا کنند، در این میان تبلت های ارزان قیمت نیز بازار مخصوص به خود را دارند. شرکت های بزرگی همچون گوگل و آمازون به خوبی توانسته اند با محصولات کیندل فایر و نکسوس ۷ به این بازار رونق ببخشند. البته شرکت ایسر نیز با محصول Iconia a110 به این بازار چشم دوخته بود اما ویژگی هایش در سایه محصولی چون نکسوس ۷ هرگز به چشم نیامد.

گویا ایسر قصد دارد باز هم به این بازار حمله کند و سلاحش هم تبلت جدید اندروییدی خود با نام Iconia B1 است. این تبلت که که از اندروید نسخه ۴٫۱ بهره می برد یک تبلت ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است و از یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و گرافیک PowerVR SGX531 به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه جانبی رم جهت پردازش استفاده می کند.

حافظه داخلی ۸ گیگابایت بوده که به همراه کارت خوان می توان تا ۳۲ گیگابایت دیگر هم به آن اضافه نمود. از امکانات ارتباطی نیز می توان به بلوتوث، وای فای و حتی موبایل دیتا اشاره کرد اما از دوربین خبری نیست. هرچند که این تبلت از لحاظ ویژگی ها نسبت به تبلت a110 افت کرده است اما شایعات از قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار خبر می دهند که یک قیمت کاملا” رقابتی به شمار می آید.

برای ویندوز ۸ نیز برنامه های گوناگونی برای استفاده در گجت های که با این سیستم عامل سازگار هستند ارائه شده است. در این مقاله  اپلیکیشن Rowi که دارای ویژگی کار در محیط مترو (Modern UI) و قابلیت پیگیری دنبال کننده ها,پیام ها, و ارسال توییت است را معرفی می کنیم.

برای دریافت برنامه Rowi می توانیم مستقیم به فروشگاه ویندوز (Windows Store) مراجعه کنیم. بعد از وارد شدن به سایت فروشگاه ویندوز در کادر جستجو عبارت Rowi را وارد کنید و از نتایج در سمت چپ بر روی نام آن کلیک کنید تا عملیات دانلود و نصب برنامه شروع شود.

در ابتدای شروع بکار برنامه اطلاعات حساب توییتر شما مانند نام کاربری و رمز عبور در خواست می شود. بعد از وارد کردن جزئیات بر روی گزینه اجازه دسترسی (‘Authorize app’) کلیک کنید.

طراحی برنامه بسیار ساده و کاربر پسند است. از قسمت میانی برنامه می توایند دسترسی مستقیم به تنظیمات داشته باشید.همچنین قادر هستید برای پس زمینه برنامه یک عکس دلخواه قرار بدهید. در سمت چپ می توانید یک لیست از آخرین توییت های که دوستانتان ارسال کرده اند را ببینید. همچنین در این قسمت از تب بالای که شما گزینه های Tweets, Mentions, Messages, و  Favorites است می توانید دیگر فعالیت ها را در توییتر دنبال کنید.

با کلیک بر روی هر پیغام توییت , گزینه های شامل نقل قول، و پاسخ سریع برای شما به نمایش میابد.همچنین لینک مستقیم برای به اشتراک گذاشتن توییت در حال مشاهده نیز به رنگ سبز برای شما ارائه می شود. در سمت راست نیز عکس از آنچه که شما قبلا در علاقه مندی ها مشخص نموده اید نمایش میابد.

برای ارسال توییت های جدید از قسمت بالا سمت چپ گزینه ‘new tweet’ را انتخاب کنید و  شروع به نوشتن پیام مورد نظر خود کنید, سپس بر روی دکمه Tweet کلیک کنید.

برای تغییر و دسترسی به تنظیمات برنامه بر روی نوار Charms Bar در سمت راست کلیک کنید و گزینه Configuration را انتخاب نمایید.

تنظیماتی مانند تغییر پس زمینه (Background image) نحوه نمایش اطلاعیه ها, و تنظیم زمان بروز رسانی خودکار در دسترس هستند.

برنامه Rowi برای ویندوز ۸ و همچنین نسخه RT عرضه شده است. می توانید برای دانلود و مشاهده صفحه آن در فروشگاه ویندوز به اینجا مراجعه کنید. همچنین وب سایت Rowi نیز در دسترس است.

منبع :addictivetips

 

 

13 موفقیت و ناکامی بزرگ مایکروسافت در سال 2012

امسال، سالی درخشان برای مایکروسافت بود. ویندوز ۸ و ویندوزفون ۸ منتشر شدند، تبلت سرفیس به بازار آمد. گوشی‌های ویندوزفونی بی‌نظیری معرفی شدند و فروشگاه ویندوز دوباره زنده شد. اما این همه ماجرا نبود. در کنار همه این‌ها، مرد شماره یک ویندوز ۸، استیون سینوفسکی، مایکروسافت را ترک کرد و چندین و چند اتفاق دیگر نیز رخ داد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
زیباترین خودروهای 2012

سال میلادی رو به پایان است و اگر خوش‌ اقبال باشیم و این آخر هفته - که بالاخره می‌خواهیم از کار و مشغله‌ی ناپایان فرار کرده و آرامش را در محفل خانوادگی‌مان بجوییم - دنیا بهم نریزد و کن فیکون نشود، بالاخره پرونده 2012 نیز بسته می‌شود. به همین خاطر اگر نگاهی به مجلات، روزنامه‌ها و رسانه‌های جمعی لاتین بیاندازید بازار «ترین‌های سال» داغ داغ است.

جگوار اف Jaguar F-Type

جگوار اف تایپ (F-Type) نمونه‌ی جدیدی از خودروهای کروکی جگوار است که قرار است از سال آینده به عنوان مدل 2014 عرضه شود. این خودرو ادامه‌ای بر خودروهای پیشین جگوار سری سی تایپ (C-Type)، دی تایپ (D-Type) و ای تایپ (E-Type) است که روح و ساختار کلی این خانواده از محصولات را همچنان داراست. این نمونه از جگوار اف تایپ دارای یک موتور توربوشارژ V6 با ظاهری جمع و جور است؛ که می‌تواند رقیب سرسختی برای آستون مارتین V8 ونتاژ، فراری 458 ایتالیا و پورشه 911 باشد.

 

فراری 458 اسپایدر

فراری 458 اسپایدر نخستین سوپر خودروی کانورتیبل هاردتاپ با موتوری متوسط در جهان است که ظاهری قرمز و شیدا دارد. این اتومبیل از دیفرانسیل عقب 257 هزار دلاری یک موتور V8 بهره می‌برد و صفر تا 100 را تنها در 3.3 ثانیه طی می‌کند. زمانی که سقف این کانورتیبل وصل است به یکی از داغ‌ترین سوپرخودروها در این خانواده بدل می‌شود.

 

زنوو اس‌تی وان Zenvo ST1

سوپر خودروی زنوو اس‌تی وان محصولی از کارخانجات دانمارک برف‌گرفته است، که دارای قدرت خروجی 1250 اسب‌بخار بوده و می‌تواند صفر تا 100 را تنها در 2.9 ثانیه طی کند؛ از این گذشته، حداکثر سرعتی که می‌تواند بتازد 375 کیلومتر بر ساعت است! زنوو اس‌تی وان خودرویی دیفرانسیل عقب است و مجهز به موتور 7 لیتری V8 می‌باشد که گشتاور نیرویی معادل 1050 نیوتن پوند دارد. این سوپر خودرو دارای گیربکسل دستی 7 دنده است. جالب اینکه، اکثر قسمت‌های بدنه زنوو اس‌تی وان و تزئینات داخلی آن از فیبر کربن ساخته شده و در مجموع دارای وزنی معادل 1360 کیلوگرم می‌باشد. جالب است بدانید تنها 15 نمونه از سوپر خودروی زنوو اس‌تی وان ساخته شده که 3 مورد از آنها گرین کارت گرفته و در نمایشگاه‌های ایالات متحده جا خوش کرده‌اند!

 

مک‌لارن McLaren MP4-12C  و 12C Spider

خودروهای مک‌لارن ام‌پی‌4-12سی و 12سی نمونه‌های جدیدی نیستند؛ اما اگر از نزدیک به آنها نظر کنیم دارای جلوه‌ و ظاهری جذابی هستند. عطیف کازمی، موسس سایت مد و لباس مردانه «پور هووم» معتقد است: «این خودرو گرچه خودروی تازه‌ای نیست، اما زمانی که از نزدیک آن را می‌بینید یا سوارش می‌شوید، تمام ذهنتان را به خود مشغول می‌کند. از این گذشته، قسمت پیشانی خودرو آنچنان هوشمندانه طراحی شده است که انگار به شما لبخند می‌زند، به همین خاطر زیبایی خاصی دارد.»

 

مرسدس بنز SLS AMG رودستر

مرسدس بنز SLS AMG رودستر دومین کانورتیبلی است که به طور مستقل توسط شرکت تیونینگ AMG ساخته شده است. پیش تر، این شرکت در سال گذشته میلادی مدل SLS AMG گالوین را برای دوست‌داران خودروهای سفارسی آماده کرده بود. این رودستر تودلبرو دارای 563 اسب بخار قدرت خروجی و حداکثر سرعت آن 288 کیلومتر بر ساعت است. با توجه به تغییراتی که در آن داده شده، هدایت این SLS به سادگی خودروهای کوپه خواهد بود، اگر موافق نیستید باید آن را حتماً امتحان کنید!

 

لامبورگینی آوانتادور Lamborghini Aventador

به عقیده‌ی مایکل پریچینللو، مالک کلوپ خودروهای کلاسیک منهتن، «لامبورگینی آوانتادور دارای تمامی خصوصیاتی است که از یک سوپر خودروی انتظار می‌رود؛ اتومبیلی زیبا، جذاب و بی‌نظیر. خطوطی که در طراحی بدنه‌ی آن به کار رفته زیباتر از هر خودوری مشابهی است، و تمامی چین و شکن‌ها نیز از اصول اوریگامی تبعیت کرده و کاغذ و تای ژاپنی را به ذهن متبادر می‌کنند».

 

 

بنتلی مولسان

بنتلی مولسان یک خودروی سدان 300 هزار دلاری با چهار در و پنج صندلی برای نشستن است! که مجهز به یک موتور پرقدرت V8 با توان خروجی 505 اسب بخار می باشد و از گیربکس اتوماتیک 8 دنده بهره می‌برد. این خودرو نه تنها ظاهری جذاب و دوست داشتنی دارد، بلکه دوست‌دار طبیعت نیز بوده و میزان دی‌اکسید کربنی که در محیط منتشر می‌کند تقلیل یافته و به نسبت نمونه پیشین از خانواده‌ی خود تا 15 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نماید. جالب اینکه بنتلی مولسان را کارگران انگلیسی با دست می‌سازند و روند تولید آن حدوداً 320 ساعت به درازا می‌انجامد؛ که نیمی از آن برای آماده‌سازی محیط داخلی اتاق، چرم‌دوزی‌ها، برق‌انداختن قست‌های فولادی و ظریف‌کاری‌هایی از این دست صرف می‌شود.

 

 

استون مارتین V12 زاگاتو

به عقیده‌ی پریچینللو، «خودروهای انگلیسی آن طور که باید و شاید کار نمی‌کنند، اما ظاهری زیبا دارند؛ استون مارتین V12 زاگاتو نیز از این قاعده مستثنی نیست. من به شخصه به این خودرو علاقمندم چرا که با آن موتور V8 درست مانند برادری برای DB9 می‌ماند. زاگاتوی استون مارتین خیلی خاص است و به نظرم راننده‌ی آن نیز باید به نحوی این خصلت را داشته باشد. گرچه این خودرو از نظر فنی حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد – منظورم فناوری به کار رفته در ساخت موتور یا بخش‌های دیگر آن است – اما از نظر ظاهری و زیبایی هیچ چیزی کم و کسر ندارد! تمامی انحناهایی که طراحان در این اتومبیل اتود زده‌اند زیبا، قدرتمند و قابل ستایش است. به راستی که استون مارتین V12 زاگاتو را می‌توان یک جنتلمن انگلیسی تمام عیار دانست!»

 

 

مازراتی گرن‌توریزمو اسپورت Maserati GranTurismo

پریچینللو همچنین می‌افزاید: «من همیشه به خودروهای جی‌تی ایتالیایی عشق و علاقه خاصی داشته و پیگیر آنها بوده‌ام، به نظرم مازراتی گرن‌توریزمو اسپورت را می‌توان یکی از برترین‌های این خانواده به شمار آورد، شاید اهدای لقب پدرخوانده‌ی ایتالیایی جی‌تی‌ها پر بیراه نباشد چرا که این خودرو فراتر از انتظارها در این طبقه‌بندی ظاهر شده است. اول از همه ابعاد و اندازه‌ی این اتومبیل است که نظرم را به خود جلب کرده، مازراتی گرن‌توریزمو اسپورت درست مثل یک کشتی شخصی بزرگ و جا دار است، جلوی آن کشیده و عضلانی است و در حالی که شباهت زیادی به خودروهای اسپورت و کلاسیک ایتالیایی دارد، حس شرارت خاصی را در خود می‌پروراند که انگار می‌دانی تنها گانگسترهای مافیایی از آن سواری می‌گیرند!»

 

پورشه 911 توربو

کازمی درباره‌ی پورشه 911 توربو می‌گوید: «این پورشه بی‌شک خودرویی بی ادعاست و آنقدر ظاهرش تر و تمیز است که گویی همین حالا از کارخانه خارج شده است!» پورشه 911 توربو دیفرانسیل عقب بوده و دارای توان خروجی 500 اسب بخار است؛ و از بال عقب و کناره‌های توربوی خودکار بهره می‌برد، به نحوی که می‌تواند به صورت هوشمندانه هدایت جریان باد را کنترل کرده و از آن برای خنک کردن قلب تپنده‌ی خود نیز بهره ببرد. اگر سر کیسه را شل کرده‌اید باید یادآور شویم که این سوپر اسپورت معصوم را می‌توانید در خارج از کشور با قیمت 142 هزار دلار تهیه کنید!

 

  • normal3
  • normal4

خیلی از کاربران ویندوز به خصوص در کشورهایی که قانون کپی رایت زیاد معنایی ندارد، از برنامه هایی که باید خریداری شوند به همراه crackاستفاده می کنند و عملا پولی پرداخت نمی کنند. فارغ از این موضوع که استفاده از برنامه ها به این شیوه چندان اخلاقی نیست، نصب و استفاده از کرک ها روی عملکرد سیستم عامل و خود برنامه تاثیر سوء به جا گذاشته و در برخی اوقات نیز بسیاری از این کرک ها می توانند باعث صدماتی به اطلاعات شما باشند. اما راه حل چیست؟

شاید ساده ترین و در عین حال گرانترین راه حل، خرید نرم افزارهای مورد نیازتان است. اما راه حل دیگر جایگزینی این برنامه های پولی با برنامه های رایگان است. در اینجا  ما به شما 45 برنامه خوب و رایگان را معرفی می کنیم که می توانید بر روی سیستم خوب نصب کرده و آنها را جایگزین برنامه های کرک شده خود کنید.

 

معرفی برنامه ها:

 

1. برنامه gimp

اگر از علاقه مندان به حوزه طراحی گرافیک یا ویرایش تصویر باشید حتما با برنامه گران قیمت photoshopآشنا هستید. این برنامه که امروزه روی بسیاری از دستگاه های ما به طور کرک شده نصب شده است برنامه بسیار قدرتمندی است. اما gimpکه یک برنامه متن باز و رایگان است نیز برنامه ای قدرتمند است که می توانید از آن استفاده کنید. Gimpیک برنامه قوی در حوزه ویرایش تصاویر است که می تواند برای کاربران عادی و نیمه حرفه ای بسیار مفید باشد. نصب pluginو استفاده از scriptingبه شما اجازه می دهد تا کارهای خود را سر و سامان دهید و آن ها را به طور اتوماتیک اجرا کنید.

2. برنامه Secunia PSI

برنامه Secunia Personal Software Inspectorیکی دیگر از برنامه های رایگانی است که می تواند در حوزه مدیریت بروزرسانی برنامه ها روی ویندوز به شما کمک کند. یکی از نکات خوب این برنامه در این است که برنامه هایی که دارای نقص امنیتی هستند و باید به روزرسانی شوند را به شما نشان داده و اعلام می کند. این برنامه می تواند به طور اتوماتیک درایورها و نقص های فنی ویندوز را آپدیت کند، اما برای آپدیت شدن برنامه ها، لینک دانلود برنامه به شما ارائه م

ی شود. کار کردن با این برنامه بسیار ساده بوده و به خوبی عمل می کند.

3. برنامه Thunderbird

اگر از کاربران فایرفاکس باشید احتمالا از تاندربرد هم استفاده کرده اید. برنامه مدیریت ایمیل های موزیلا که به همراه فایرفاکس قدرت زیادی به شما می دهد. این برنامه از مجموعه بزرگ از add-onپشتیبانی کرده و قابلیت شخصی سازی به شما می دهد و می توانید آن را به راحتی با نیازهای خود هماهنگ کنید.

4. برنامه PDF-XChange Viewer

اگر از برنامه adobe pdf readerخسته شده اید و به دنبال یک جایگزین رایگان و در عین حال مطمئن می گردید، حتما PDF-XChange Viewerرا امتحان کنید. این برنامه امکانات کاملی مانند annotation، markup، پشتیبانی از OCRو جستجو در سند، را به همراه یک performanceخیلی خوب در اختیار شما می گذارد.

5. برنامه xplorer2 

برنامه پیش فرض ویندوز برای مدیریت فایل ها یعنی Windows Explorerبرنامه بسیار خوب و قدرتمندی است. اما اگر مایل باشید که ار برنامه ای با امکانات بیشتر استفاده کنید، برنامه xplorer2 پیشنهاد می شود. این برنامه دارای دو پنل در کنار هم است که کار مدیریت فایل ها را ساده تر می کند. همچنین قابلیت شخصی سازی، جستجو و جایگزینی با ویندوز اکسپلورر از قابلیت های دیگر این برنامه است. البته این برنامه دارای یک نسخه lite بود که در کنار نسخه پولی برای استفاده قابل دانلود بود. اما به تازگی این دو برنامه در هم داغم شده و نسخه trial این برنامه در دسترس است.

6.  برنامه CCleaner

یکی از برنامه های بسیار خوب دیگر در زمینه بهبود عملکرد ویندوز، برنامه CCleanerاست. این برنامه به خوبی رجیستری ویندوز را بررسی کرده، آسیب های وارده را تعمیر می کند. همچنین historyو web browser cacheرا تمیز کرده و recycle binشما را سر و سامان می دهد. این برنامه با اینکه حجم کمی دارد، اما بسیار قدرتمند است و می تواند به عنوان یک برنامه بهبود عملکرد سیستم و دیسک مورد استفاده قرار گیرد.

7.  برنامه Eclipse

اگر برنامه نویس باشید به احتمال زیاد با IDEمتن باز Eclipseآشنایی دارید. این برنامه با pluginهای قدرتمندی که دارد تبدیل به یکی از IDEهای قدرتمند برای برنامه نویسان شده است. با استفاده از پلاگین های این برنامه مهم نیست که شما به چه زبانی برنامه خواهید نوشت، چون دست شما باز است! این برنامه دارای مستندات بسیار خوبی بوده و با مطالعه آنها می توانید بهترین عملکرد را از برنامه بخواهید.

8.  برنامه WinDirStat

اگر به دنبال برنامه ای می گردید که مدیریت فایل های و فولدرهای بزرگ و بلا استفاده شما را به خوبی انجام دهد و فضای مورد نیازتان را به درستی مدیریت کند، برنامه WinDirStatیکی ازبهترین هاست. این برنامه مدیریت پاک کردن و حتی تهیه نسخه پشتیبان را هم به خوبی انجام می دهد. در عین حال یکی از مشکلاتی که این برنامه دارد، هنگام اسکن کردن هارد، سرعت پی سی یا نوت بوک به شدت افت می کند و این عمل هم در زمان نسبتا زیادی صورت می گیرد.

9.  برنامه GNUCash

این برنامه برای مدیریت جیب شماست! بسیاری از برنامه های مدیریت مالی وجود دارد که علاوه بر پولی بودن آن، کار کردن با آن نیز سخت است. اما برنامه GNUCashیک برنامه ساده و خوش دستی است که مدیریت پول، تهیه نمودارهای مختلف از مبالغی که وارد کرده اید، کنترل حساب های بانکی و زمانبندی مالی شما را به خوبی انجام می دهد. همچنین این برنامه از چندین واحد پولی مختلف هم در سیستم پشتیبانی می کند.

10.  برنامه Revo Uninstaller Free

معمولا پیش می آید که وقتی برنامه ای را uninstallمی کنید، همچنان ردی از آن برنامه در سیستم باقی می ماند. اما با استفاده از Revo Uninstaller Freeمی توانید مطمئن باشید که همه چیز به درستی انجام می پذیرد. اما مشکل این برنامه رایگان بودن آن تنها برای 30 روز است!

11.  برنامه SyncBack Freeware

یک برنامه خوش دست و خوب برای پشتیبان گیری از سیستم  است. این برنامه با ارائه پیشنهادهای مختلف در زمینه data sourceو جایی که می خواهید پشتیبان خود را در آن ذخیره کنید، دست شما را باز می گذارد. حتی شما می توانید تمام هارد خود را روی یکی سرویس ابری نسخه پشتیبان بگیرید و بالعکس!

12. برنامه 7-zip

برنامه 7-zipیک برنامه رایگان و قدرتمند در زمینه آرشیو کردن فایل ها است که رقیبی قدرتمند برای برنامه محبوبد winrarنیز به حساب می آید. این برنامه از فرمت فایل های RARو ZIPهم پشتیبانی کرده و عملا دو برنامه winrarو winzipرا پوشش می دهد.

13. برنامه VirtualBox

برنامه هایی که از virtualizationپشتیبانی می کنند، به شما اجازه می دهند تا چند سیستم عامل را در کنار هم داشته باشید و استفاده کنید بدون اینکه مجبور باشید سیستم خود را بوت کنید. این ابزار بسیار ابزار خوب و کارآمدی است. دستگاه شما هر کدام از دستگاههای   x86 AMD64/Intel64باشد، می توانید از این برنامه استفاده کنید.

14. برنامه HomeBank

برنامه HomeBank یک برنامه دیگر در حوزه برنامه های مالی است. این برنامه به طور نمایشی یک دفتر برای ثبت ماوقع مالی شما آماده کرده و تمام موارد مالی شما را ثبت و ضبط می کند. همچنین این برنامه دارای قابلیت فیلترینگ اطلاعات و رسم نمودارهای مختلف کاربردی است. 

15. برنامه Avidemux

یکی از برنامه های محبوب بر روی ویندوز برای ویرایش فایل های ویدئویی، برنامه movie maker است. اما برنامه Avidemux یکی از برنامه های قدرتمند رایگان دیگری است که شما را از تبدیل کردن فایل های ویدئویی قبل از ویرایش بی نیاز می کند و به عنوان یکی از پارامترهای خیلی مهم می توان آن را در نظر گرفت. هرچند افکت ها و transitionهای درون برنامه تعدادشان کم است اما این برنامه بسیار خوب و قدرتمند ظاهر شده است.

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 487
بازدید کل : 56942
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم